Gå til innhold

Ny telefon med touch og qwerty - hvlken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ønsker en som ikke vil tømme lommeboka kan jeg anbefale SE X10 mini pro.

X10 mini har jo fått gode karakterer. X10 mini pro er jo en X10 mini med qwerty og tastaturet er behagelig å bruke, noe det virker til at andre synes også.

Det er en bra telefon. Så om du ikke trenger en stor skjerm kan jeg trygt anbefale den.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på de samme:) så henger meg på denne tråden:)

Jeg har hatt en nokia n97 mini, men ble fra stjålet fra meg, så jeg fikk erstatning på den på 2500 kr..

jeg var veldig fornøyd med den, så kan ikke skjønne hvorfor ingen har nevnt den hær..

jeg har hatt tanken på å kjøpe SE Xperia x10 mini pro... Hva er forskjellen mellom n97 mini og Xperia x10 mini pro??

finest Æ-Ø-Å på tastaruter til Xperia x10 mini pro?

finner ingen tester av SE Xperia x10 mini pro, men er de samme som SE Xperia x10 mini, sånn att jeg bare kan se på tester med Xperia x10 mini? :)

takker for svar:D

Endret av rsagneskar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på de samme:) så henger meg på denne tråden:)

Jeg har hatt en nokia n97 mini, men ble fra stjålet fra meg, så jeg fikk erstatning på den på 2500 kr..

jeg var veldig fornøyd med den, så kan ikke skjønne hvorfor ingen har nevnt den hær..

jeg har hatt tanken på å kjøpe SE Xperia x10 mini pro... Hva er forskjellen mellom n97 mini og Xperia x10 mini pro??

finest Æ-Ø-Å på tastaruter til Xperia x10 mini pro?

finner ingen tester av SE Xperia x10 mini pro, men er de samme som SE Xperia x10 mini, sånn att jeg bare kan se på tester med Xperia x10 mini? :)

takker for svar:D

tror du kan laste ned skandinavisk tastatur av android market

Lenke til kommentar

Jeg vil ha fysisk tastatur, ikke kun touch skjerm..

etter hva jeg forstod i førstepost så skrev du at du ville ha touch og qwerty. de vi nevner her har touch med qwerty. viss det er fysisk QWERTY-tastatur du VIL ha, så får du kjøpe deg x10 mini pro.

Lenke til kommentar

Tja, Motorola Milestone(Motorola Droid i statene) er jo et alternativ :)

http://www.expansys.no/d.aspx?i=190229

Expansys er reliable ;)

Windows Mobile er et relativt dârlig system, skal du ha QWERTY er Milestone best, med god skjerm, QWERTY og 5MP kamera (med flash). Offisiell oppdatering til Android 2.1 har ogsâ kommet, istedefor â bruke 1.6 med X10 Mini Pro.

Endret av joyu24
Lenke til kommentar

Kan bare skyte ut med LG GW620, billig og grei telefon.

Har qwerty, men ikke designerte taster for æøå, men man holder bare inne A så får man Å osv, så bare en vanesak..

Godt batteri har den og, min varer i mellom 3-5 dager med moderat bruk, 1500mAh batteri. Men pga navnet LG, samt at den kjører Android 1.5 så blir den dyttet i sanden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...