HolyKrist Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 På jobb har vi en PS3, den tykke typen. Når har den tatt kvelden(regner jeg med). Det går ikke an å slå den på, den starter i et sekund før den slår seg av. Og tviler på at Statoil gidder og bry seg om å sende den på reparasjon. Problemet ar at det står et spill i den. Har selvfølgelig prøvd "Eject" knappen til ingen nytte. Så spørsmålet mitt er: Er det mulig å få ut spillet uten å skru den opp? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du kan tvinge den til å spytte ut disken ved å holde eject inne i ca 10 sek. Evt prøv å ta ut harddsiken og start opp uten, jeg opplevde mye krøll med maskinen når harddisken tok kvelden her tidligere. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du kan tvinge den til å spytte ut disken ved å holde eject inne i ca 10 sek. Dette funker ikke på de første 60GB modellene. Så vidt jeg vet er det ikke noe mulighet å ta ut plata uten å måtte skru ifra maskina. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er vel den tiden i måneden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå