Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Amfetamin. Så dum jeg er.

Gjest amfetamin

Anbefalte innlegg

Gjest amfetamin

Hei.

Poster dette like godt som gjest!

Var på et utested i Oslo i dag med noen kamerater. Vi gikk rundt og tullet, pratet med noen damer, og hadde det egentlig ganske bra. Men så plutselig mistet jeg dem. Kompisene mine. Fikk litt nåya, for jeg hadde ikke mobil. Moblien hadde jeg nemlig mista på buss holdeplassen på veien inn til byen. Dette skal ikke ødelegge kvelden min, tenkte jeg. Så jeg fortsatte å gjøre mitt. Gikk rundt, danset og tullet. Etter en time, bestemte jeg meg for å gå ut. Kanskje kompisene mine var der? Jeg trasket bortover, forbi vaktene, og ut på plassen der alle som ventet på taxi sto. De var ikke å se. Jeg spurte en gjeng, som sto på et hjørne, om jeg kunne låne moblien dems. Det kunne jeg ikke, de hadde nemlig ikke penger på kontantkortet. (?). Vi begynte å prate. Samtalen hadde en fin flyt. Men etterhvert begynte de å prate om harsj og annen narkotika. Av prinsipp tok jeg en litt anonym rolle i den samtalen. De begynte å merke det, at jeg var litt tilbakeholden. De startet å prøve å få meg med i diskusjonen. Og det virket. Plutselig var jeg i gang. Sprutet ut med infromasjon om mine tildiligere opplevelser med rusmidler. Jeg var på autopilot. Etter en liten stund, begynte de å spørre meg om amfetamin.

- Har du prøvd det?

- Nei

- Du burde prøve det. Det er helt SYYKT. Du virker som en ålright kar. Her. Du skal få prøve gratis.

- Nei takk

- Kom igjen a. Det er ikke farlig. Det får deg bare i SINSYKT godt humør.

- Okey.

De helte litt pulver over på hånden min, og ba meg slikke det. Uten å nøle, strakk jeg tunga ut og slikket hele sulamitten rett ned. Jeg fikk litt vann etterpå til å skylde bort smaken.

To sekunder senere dukket kameratene mine opp. De kom bort til meg, å lurte på hva jeg drev med.

- Jeg prøvde å låne en mobil så jeg kunne ringe dere, sa jeg. Med null intensjon om å fortelle dem om hva som nettopp skjedde.

- Jaha!. Kom, så går vi.

På dette tidspunktet gikk det opp for meg hva jeg nettopp hadde gjort. Skyldfølelsen og anger runget i hodet mitt. Hva hadde jeg gjort?

Vi begynte å gå mot nasjonalteateret. Der skulle en pirattaxi hente oss. Jeg tenkte på min adferd. Er dette virkelig meg? Jeg bestemte meg for å gjøre noe.

- Vent litt, jeg skal bare gå å spy.

- Okey. Vær rask.

Jeg var ikke så veldig rask. Jeg spydde så langt det rakk. Og nå, når jeg sitter her og skriver dette, håper jeg for all del at jeg fikk opp alt. For alt jeg vet, kunne jeg ha fått i meg extacy. Eller noe annet rusmiddel man kan dø av.

Dette er ikke kult folkens, og jeg skriver dette for å få det ut av huet mitt. Har også noen spørsmål angeånde amfetamin. Siden jeg spøy opp en god del, rakk amfetaminen påvikre kroppen? Har amfetamin langvarige virkninger?

Don't do drung kids! :)

PS: Er litt drita nå! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...