TecGuy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei :!: (håper dette er rett plass) Jeg kjøpte en HTC Desire hos Netcom.no for litt over 3 uker siden. Idag har jeg selvfølgeligt klart å miste den i sjøen. Jeg husker jeg kjøpte forsikring til den, den kostet 69kr (https://netcom.no/tjenester/sikkerhet/totalforsikring.html) antar det er "Netcom Active Forsikring" da. Det står "Hva dekker NetCom Active Forsikring? Skade som følge av hendelig uhell. " Det er ett hendelig uhell? Takk - For svar Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Den dekker det, ser det ut som. Det er det som er forskjellen på Netcom Forsikring og Netcom Active Forsikring (det var den du hadde?). Her står det mer om forsikringen: Netcom Active Forsikring Endret 3. juli 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
TecGuy Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Den dekker det, ser det ut som. Det er det som er forskjellen på Netcom Forsikring og Netcom Active Forsikring (det var den du hadde?). Her står det mer om forsikringen: Netcom Active Forsikring Det var det dyrest ja ;D Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå