|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei! STFU! Det er kjøss meg ikke mange jenter med OK utseende som også har noe oppe i toppen! Dessuten, jeg fikk kjøss meg ikke mitt første kyss av Kine, og jeg ba ingen opp til dans på skoleballet, og rotta i A-klassen er sinnsvakt stygg! Så siden du kaller meg smart, er jeg ikke pen i dine øyne? Jeg synes det... (Hvis det er deg i avatar, da...) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei! STFU! Det er kjøss meg ikke mange jenter med OK utseende som også har noe oppe i toppen! Dessuten, jeg fikk kjøss meg ikke mitt første kyss av Kine, og jeg ba ingen opp til dans på skoleballet, og rotta i A-klassen er sinnsvakt stygg! Så siden du kaller meg smart, er jeg ikke pen i dine øyne? Er da pen du. Hvertfall etter hva jeg kan bedømme etter avataren din Men sosohal, utseende er _ikke_ alt! Jentene skal også være koselig å være sammen med, så humor og sånn er veldig viktig Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er da pen du. Hvertfall etter hva jeg kan bedømme etter avataren din Men sosohal, utseende er _ikke_ alt! Jentene skal også være koselig å væra sammen med, så humor og sånn er veldig viktig Er jo det jeg sier. Jeg skal aldri være sammen med en dum jente. Så siden du kaller meg smart, er jeg ikke pen i dine øyne? Jaggu trekker du rare konklusjoner. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 :oops: Leste litt for fort/dårlig gjennom posten din soso! My bad! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Så siden du kaller meg smart, er jeg ikke pen i dine øyne? Jaggu trekker du rare konklusjoner. "Ro ro til fiskeskjær.." PS: Har mygg på rommet her Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Så siden du kaller meg smart, er jeg ikke pen i dine øyne? Jaggu trekker du rare konklusjoner. "Ro ro til fiskeskjær.." PS: Har mygg på rommet her Ikke sant. Bare si sannheten, soso. Once and for all. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Mye svada. Altså, jeg sa at det ikke er mange som er pene og smarte. Åssen får dere det til å bli "ingen"? Hakke sagt at Thea er stygg jeg. Thea er najs. Og.. hum.. har grei IQ. ;p Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Thea er najs. Og.. hum.. har grei IQ. ;p :smile: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Mye svada. Altså, jeg sa at det ikke er mange som er pene og smarte. Åssen får dere det til å bli "ingen"? Hakke sagt at Thea er stygg jeg. Thea er najs. Og.. hum.. har grei IQ. ;p soso is in luuuuv *plystre* luv is in the air *plystre* Lenke til kommentar
Fry Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Får si velkommen da, trengs flere jenter her ja Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Mye svada. Altså, jeg sa at det ikke er mange som er pene og smarte. Åssen får dere det til å bli "ingen"? Hakke sagt at Thea er stygg jeg. Thea er najs. Og.. hum.. har grei IQ. ;p Poenget var vel at du sa det var få jenter med ok utseende som hadde noe i toppen.. Og da begynte jeg å lure hvilke krav du sttiller til en jente utseendemessig... De må da være sinnsyke, og, ja... Thea er najs!! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 //offtopic// Hjemmesida til soso er najs!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 //offtopic// Hjemmesida til soso er najs!! Jepp. Den var virkelig bra. Min er n00b i forhold. Keep up the good work, dude! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 omg denne tråden er litt weird. Blir sikkert litt gretne hvis en jente plutselig dukker opp :wink:neppe Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ikke bare weird, over 150 svar på under 24 timer. Moro å se sosohal forlegen, selv om han skjuler det godt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ikke bare weird, over 150 svar på under 24 timer. Moro å se sosohal forlegen, selv om han skjuler det godt Forlegen? Sosohal? noo shiit :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 //offtopic// Hjemmesida til soso er najs!! Jepp. Den var virkelig bra. Min er n00b i forhold. Keep up the good work, dude! HAHA Sosohal har stjelt fra MIN hjemmeside (den som jeg hadde oppe for ei stund siden). Source-cheater Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 //offtopic// Hjemmesida til soso er najs!! Jepp. Den var virkelig bra. Min er n00b i forhold. Keep up the good work, dude! HAHA Sosohal har stjelt fra MIN hjemmeside (den som jeg hadde oppe for ei stund siden). Source-cheater Din side var najs... stod ikke så mye da men.. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ikke bare weird, over 150 svar på under 24 timer. Moro å se sosohal forlegen, selv om han skjuler det godt Det er alltid moro med jenter på forumet... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg