Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er flink til å ikke spise. Du vet jeg ikke klarer å slå deg i en spisekonkurranse. Du spiser jo ca 3 tonn mat hver dag jo :o Da er du eid da. Det er bare lavmål å ikke spise. Dessuten er det bare jenter som gjør det. Jenter er dumme. Pssh. Jenter spiser masse de Bare ikke like mye som elefanter (les:gutter) Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er flink til å ikke spise. Du vet jeg ikke klarer å slå deg i en spisekonkurranse. Du spiser jo ca 3 tonn mat hver dag jo :o Da er du eid da. Det er bare lavmål å ikke spise. Dessuten er det bare jenter som gjør det. Jenter er dumme. BtW: Ikke noe "sex" uten jenter!!! :wink: *Post #300* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Thea: Du veit at jeg eier deg. Om du ikke skjerper deg, skal jeg klemme armen din til du trygler om døden. Er ikke dette det klassiske eksempelet der en gutt gjør ondt på jenta pga han liker henne, så lugger han henne...kliper henne (i dette tilfelle). Tar jeg ikke helt feil så har soso følelser før madammen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tar jeg ikke helt feil så har soso følelser før madammen ...Eller så er jeg sadist/maktsyk (evt en kombinasjon). Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Thea: Du veit at jeg eier deg. Om du ikke skjerper deg, skal jeg klemme armen din til du trygler om døden. Er ikke dette det klassiske eksempelet der en gutt gjør ondt på jenta pga han liker henne, så lugger han henne...kliper henne (i dette tilfelle). Tar jeg ikke helt feil så har soso følelser før madammen Vi går ikke i barnehagen, altså. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Thea: Du veit at jeg eier deg. Om du ikke skjerper deg, skal jeg klemme armen din til du trygler om døden. Er ikke dette det klassiske eksempelet der en gutt gjør ondt på jenta pga han liker henne, så lugger han henne...kliper henne (i dette tilfelle). Tar jeg ikke helt feil så har soso følelser før madammen Jeg hørt at kjærlighet ofte starter med krangel ja. soso, sant eller ikke? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg hørt at kjærlighet ofte starter med krangel ja. soso, sant eller ikke? Hittil ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Vi går ikke i barnehagen, altså. Å? Vel...ikke etter hva som har blitt refferet i denne tråden så kan det tyde på det motsatte Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ...Eller så er jeg sadist/maktsyk (evt en kombinasjon). Med andre ord, du er litt sado av deg? :wink: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg hørt at kjærlighet ofte starter med krangel ja. soso, sant eller ikke? Hittil ikke. Soso og jeg krangler ikke, vi bare kosekrangler. Pluss at vi elsker makeups3xen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har en følelse av at sosohal går tapende ut av dette slagsmålet:p btw, det kalles ikke å trene når man bare spiller fotball.... :S litt kanskje, men ordentlig trening er styrke Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Vi går ikke i barnehagen, altså. Å? Vel...ikke etter hva som har blitt refferet i denne tråden så kan det tyde på det motsatte Tja. Voksne er bare barn med penger og autoritet. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Soso og jeg krangler ikke, vi bare kosekrangler. Pluss at vi elsker makeups3xen Jeg eier deg i samtlige diskusjoner vi har, heter det. Med andre ord, du er litt sado av deg? :wink: Jeg liker å ødelegge for andre, se dem drite seg ut, kunne gjøre dem vondt, eie dem, etc ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tja. Voksne er bare barn med penger og autoritet. :wink: Vel...høres heller tvilsom ut den teorien, meneh...hvis du selv tror på den så.. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker å ødelegge for andre, se dem drite seg ut, kunne gjøre dem vondt, eie dem, etc ja. Jeg liker å se folk drite seg ut men jeg er vel ikke sado av den grunn?? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Heh. Sado-folk er kule i senga.. (etter hva jeg har hørt altså :oops: )... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker å se folk drite seg ut men jeg er vel ikke sado av den grunn?? Liten dråpe blir til stort hav elns. Det kan jo være en av mange små faktorer som gjør en til en liten sadist. :] Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Heh. Sado-folk er kule i senga.. (etter hva jeg har hørt altså :oops: )... Ville du syntes det hadde vært kult å få lær i en fart av 100 kmt på rompa? Nei. (Håper jeg, da.. :-? ) dråpe hav bla bla bla Er det ikke mange dråper blir stort hav? :-? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ville du syntes det hadde vært kult å få lær i en fart av 100 kmt på rompa? Nei. (Håper jeg, da.. :-? ) Heh. Tanken frister ikke for å si det sånn. Men, man kan jo aldri vite.. Tenkte mer på håndjern og sånt jeg, da.. 8) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jenter er dumme. så respektfull du var ovenfor jenter/damer/kvinner kommer ikke langt med den instillingen.. hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg