Gå til innhold

Ta en liten titt..

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Har du ikke lært at du skal være snill mot det svakere kjønn? :grumpy::roll:

Thea er for likestilling, og sier dessuten at female (haha) er det sterke kjønn. :D

Vi er det, pingle. Try me, babe! :evil:

Jeg har utseendet, sjarmen, intelligensen og glimtet i øyet. Og jeg er ikke en del av det sterke kjønn? HAH! :evil:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Thea er for likestilling, og sier dessuten at female (haha) er det sterke kjønn. :D

På hvilken måte? Psykisk, fysisk eller noe annet?

Anyway mener jeg det er: *host* Bullshit *kremt* :lol:

Don't even go there. Gutter er n00ber.

Lenke til kommentar

Jeg har utseendet, sjarmen, intelligensen og glimtet i øyet. Og jeg er ikke en del av det sterke kjønn? HAH! :evil:

Jeg denger deg og armen din hver dag, og jeg eide deg karaktermessig, og egentlig generelt også. Har eid deg på alle firerunderne også. Og i foppal. Og naturfag. Og.. her.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg denger deg og armen din hver dag, og jeg eide deg karaktermessig, og egentlig generelt også. Har eid deg på alle firerunderne også. Og i foppal. Og naturfag. Og.. her.

Ikke HVER dag. I morgen skal jeg eie deg 8) Du eide meg ikke karaktermessig, var 2 poeng unna eller noe! Løpingen er jeg flinkere til, og fotball herjer jeg deg i. Så ikke begynn engang. Pluss at jeg har skriveferdigheter som du ALDRI kan trene deg opp til, jeg er kvinne og kan merke når gutter lyver.. bla bla bla :D

Lenke til kommentar
Ikke HVER dag. I morgen skal jeg eie deg 8) Du eide meg ikke karaktermessig, var 2 poeng unna eller noe! Løpingen er jeg flinkere til, og fotball herjer jeg deg i. Så ikke begynn engang. Pluss at jeg har skriveferdigheter som du ALDRI kan trene deg opp til, jeg er kvinne og kan merke når gutter lyver.. bla bla bla :D

Fnys. Om du eier meg i morgen, skal jeg spise en hel agurk. Jeg eide deg karaktermessig mer enn du eide meg? Løpingen er du ikke flinkere til. Dessuten trener du. Det er juks. Jeg eier deg uten å trene. Begynn på laget vårt da? Om du er bedre enn meg, danker du meg vel ut på venstrebacken, mener jeg. Dessuten, jeg eier deg i norsk! Høh. n00b.

Lenke til kommentar

Fnys. Om du eier meg i morgen, skal jeg spise en hel agurk. Jeg eide deg karaktermessig meg enn du eide meg? Løpingen er du ikke flinkere til. Dessuten trener du. Det er juks. Jeg eier deg uten å trene. Begynn på laget vårt da? Om du er bedre enn meg, danker du meg vel ut på venstrebacken, mener jeg. Dessuten, jeg eier det i norsk! Høh. n00b.

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Er det JUKS å holde seg i form?

Nei, har du hørt! :evil: Hrmpf! Ok.. Skal vi ha et veddemål: Hvem kan gå lengst uten mat? Jeg kan slå deg i ALT (sånn ca) :wink:

Lenke til kommentar
Dessuten trener du. Det er juks.

Ehh, spiller ikke du fotball?? Etter hva jeg har skjønt er det å trene! :shrug:

Jeg spiller foppal. Jeg trener ikke foppal. Det heter trening, men jeg spiller foppal. Thea derimot, løper som er gæren på Friskis og Svettis og tror at det er kult å være sliten.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Han trener jo bare sånn ca 4 timer i uka. Det er pinglete. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg spiller foppal. Jeg trener ikke foppal. Det heter trening, men jeg spiller foppal. Thea derimot, løper som er gæren på Friskis og Svettis og tror at det er kult å være sliten.

Litt upresist. Jeg går på areobic og dansing også. :yes:

Bli med på treninga mi engang da? :evil:

Lenke til kommentar

Nei, har du hørt! :evil: Hrmpf! Ok.. Skal vi ha et veddemål: Hvem kan gå lengst uten mat? Jeg kan slå deg i ALT (sånn ca) :wink:

Hva skal det veddemålet bevise? Ikkeno! Du kommer bare til å omkomme av underernæring. La oss heller ta spisekonkurranse.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hva skal det veddemålet bevise? Ikkeno! Du kommer bare til å omkomme av underernæring. La oss heller ta spisekonkurranse.

Jeg er flink til å ikke spise. Du vet jeg ikke klarer å slå deg i en spisekonkurranse. Du spiser jo ca 3 tonn mat hver dag jo :o

Lenke til kommentar

Kan dere ikke bruke webcam så ser vi hvem som vinner??

Lenke til kommentar

Han trener jo bare sånn ca 4 timer i uka. Det er pinglete. :lol:

Jeg da? Trener 0 timer, 0 minutter og 0 sek i _året_ :woot:

Men om en mnd tid skal jeg begynne på trenings studio, hvor dama trener :cool:

Da blir det mer enn bare fiskeboller i disse data armene :yes:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Kan dere ikke bruke webcam så ser vi hvem som vinner??

Hmm. Har ikke webcam. Men sosohal og jeg ser hverandre ca daglig da. :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...