Gå til innhold

Ta en liten titt..

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Jenter er litt mer hyggeligere av seg..

Rettelse: Jenter er litt mer dumsnille av seg.

Btw, siden du kjenner meg, får jeg ikke lov til å presentere meg da? :(

Joda, joda. For all del. Presenter i vei. Skal jeg begynne å presentere meg selv først da? Okey.. :lol:

Jeg er en jente på snart seksten år, som har hatt data i en god stund, men er det sosohal kaller n00b. Men det kommer seg. Snart blir jeg vel 1337 eller noe..? :oops: :lol: Jeg liker å trene, være med venner og sånt vanlige folk liker å gjøre, og selvfølgelig liker jeg å møte på sosohal.. :D Jeg har kort, brunt hår (men sparer) og grønne øyne. Er kort, men trives med det. Selv om sosohal har en fordel siden han kan se ned på meg. Men nå har jeg kommet for å ta over hans territorium :evil: Så, sosohal.. Bring it on :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er kort, men trives med det.

Du er lav, ikke kort. Eller er du kanskje en mark, orm, firfisle, eller så? :]

Min presentasjon:

Jeg er lat. Veldig lat. Og jeg er 15 år. Og eldre enn Thea. Jeg er radikal. Og ekstremt kverulerende. Men rett skal være rett. Det er naturlig å være kverulerende. For ikke å snakke om positivt. Jeg misliker fjortiser, bedrevitere, egoister og dumme folk. Skolesystemet i Norge sux. Jeg liker reker. Jeg liker ikke melk. Jeg spiller CS. Men jeg vinner aldri. Også er jeg lat.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner. På de forumene jeg er på er det flest jenter. Jenter er litt mer hyggeligere av seg.. Pluss at dette virker som et mannsdominert forum. Blir sikkert litt gretne hvis en jente plutselig dukker opp :wink:

Dette gjelder nok også forumer der det antageligvis ikke er en eneste jente registrert, blandt hundrevis eller tusenvis av brukere :)

Folk er litt sure her på HW-forumet, rett og slett :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister
så i profilen din nå :lol:

plage sosohal? :roll:

slemming :p

Hun greier det ikke. Jeg bare klemmer på armen hennes. :cool:

særlig. du føler deg egentlig mobbet du :roll:

eh.. :wink:

Han blir mobbet. Klarer ikke å motstå min sjarm :wink: Men, det gjør faktisk vondt når han klyper meg på mitt spesielle punkt. Får lyst til å grine. Men jeg er da ikke sosohal heller! 8)

Lenke til kommentar
Hei, jeg heter Jokki og er dum. :p

Hei Jokki. Lov til å være dum. Det får oss smarte til å virke smartere :wink:

... og bor i Porsgrunn. :D Du virker hyggelig.. sorry hvis jeg var litt pirkete... er jo ganske forum-n00b selv og da. PS: Få flere jenter til å melde seg på anti-wanke konkurransen!! :)
Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hei, jeg heter Jokki og er dum. :p

Hei Jokki. Lov til å være dum. Det får oss smarte til å virke smartere :wink:

... og bor i Porsgrunn. :D Du virker hyggelig.. sorry hvis jeg var litt pirkete... er jo ganske forum-n00b selv og da. PS: Få flere jenter til å melde seg på anti-wanke konkurransen!! :)

Kan få med noen av venninnene mine.. Men tviler på at de gidder å regge seg i forumet :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...