Gå til innhold

Ta en liten titt..

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Hmm. Stenge tråden? Koffor det? Er ikke dette søppel nok?

Synes det er mistenkelig få som har ønsket meg velkommen. :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Finfint at du blir med! :D

Enda bedre er det at du slutta med den rødfargen! Svært vond å lese etter en lang dag. :)

Hehe.. Jeg gjorde det ikke fordi sosohal irriterte seg over det, men fordi jeg simpelthen glemte det.. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hehe.. Jeg gjorde det ikke fordi sosohal irriterte seg over det, men fordi jeg simpelthen glemte det.. :lol:

Gidder du å fortsette å glemme det? :wink:

Er det bilde av deg selv på avataren?

Hmm.. Kanskje.. Hva får jeg for det? 8)

Ja, det er bilde av meg, men det er ikke så tydelig at det gjør noe.. Sosohal får nok hjelpe meg litt til :wink:

Lenke til kommentar
Hmm.. Kanskje.. Hva får jeg for det? 8)

Hva du får for det, ja, si det!(?) :shrug: Hva tenker du?

Jeg blir ihvertfall ikke sur, får ikke vondt i hodet og begynner ikke å renne i øynene!

Skal du absoulutt ha en farge på teksten din, kan den være mørkere enn det røde klisset du har brukt før her!?

Synes bildet er fint, jeg... Litt tøft når det er lyst og ufokusert...

Lenke til kommentar
Hmm. Stenge tråden? Koffor det? Er ikke dette søppel nok?

Synes det er mistenkelig få som har ønsket meg velkommen. :evil:

For å sitere SirHartge:

Har fått noen klager på denne spamminga til noen her. Det er noen som er oppsatt på og få en del poster og tråder i det siste. Det er lite kvalitet på postene etterhvert. ikke start en tråd for små filleting, da bruker vi SO2.

Jeg vil helst unngå å gå til noe virkemiddel, siden søppel er ett fristed for mange. Men jeg har selv irritert meg på noen tråder.

Så ikke bare jabb og spam, men skriv noe konstruktivt. Telleposter og posteleker vil bli stengt og slettet.

PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i.

Så det så!! :p

Lenke til kommentar

For å sitere SirHartge:

Har fått noen klager på denne spamminga til noen her. Det er noen som er oppsatt på og få en del poster og tråder i det siste. Det er lite kvalitet på postene etterhvert. ikke start en tråd for små filleting, da bruker vi SO2.

Jeg vil helst unngå å gå til noe virkemiddel, siden søppel er ett fristed for mange. Men jeg har selv irritert meg på noen tråder.

Så ikke bare jabb og spam, men skriv noe konstruktivt. Telleposter og posteleker vil bli stengt og slettet.

PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i.

Så det så!! :p

Da den tråden ble opprettet, var det endel "verre" enn dette vil jeg si, folk spammet vilt i søppel.

Velkommen til forumet, Candyfloss. Det er nok dessverre ikke så mange som har for vane å ønske folk velkommen her på forumet, ifh. til hva som er vanlig på andre forumer, ihvertfall de jeg "holder til" på.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Velkommen til forumet, Candyfloss. Det er nok dessverre ikke så mange som har for vane å ønske folk velkommen her på forumet, ifh. til hva som er vanlig på andre forumer, ihvertfall de jeg "holder til" på.

Jeg skjønner. På de forumene jeg er på er det flest jenter. Jenter er litt mer hyggeligere av seg.. Pluss at dette virker som et mannsdominert forum. Blir sikkert litt gretne hvis en jente plutselig dukker opp :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...