Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nja? Hva sier vi? :-? Du sier ja? :oops: Ja da, du er tilgitt! :wink: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nah. Fordyp deg litt nå. Når han sier nei så er det vell logisk at det ikke er noe og utdype? Oslo-språk er ikke enkelt for oss Jærbuer. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette kommer bare til å fortsette så det er bareå legge hele livshistorien på bordet. Hmm. OK. Sosohal ble kjent da han flyttet hit her hvor jeg bor. Da forelsket jeg meg i han, og sendte han kjærlighetsbrev som faren brente i peisen (akkurat det vet jeg ikke 100% sikkert). Så ble vi bestevenner, og fant på mye rart sammen. Rugby, hemmelige kofferter og mye, mye rart. Så begynte vi på ungdomsskolen, og vi var like gode venner i åttende. I niende ble jeg sammen med kameraten hans, og vi slo opp først nå i februar. Så er endelig singel, og sosohal er også singel.. That's it :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hi fikk ikke med at jeg har eid henne på samtlige prøver, tentamener, terminer og eksamener (så å si) nei! Hrmpf. Men det gjorde jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Fælt så mye dere klager over prøver og slike ting.. Jaja det var slik på ungdomsskolen. Alle skulle absolutt vite hvordan det gikk med de andre personene. Bra jeg og klassekameratene mine stoppet med det da. Nå kommer det kanskje opp når vi sitter på toget hjem og slapper av. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 btw... denne tråden her har vokst sykt mye siden den ble opprettet for litt under to dager siden, go figure Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette er bedre enn Hotel Cæsar og Glamour til sammen! Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Okay - da setter vi stopper her. Vi har en "chatte-tråd" som kalles Siste Ordet - eller SO om dere vil. Bruk den for meningsløs vissvas (som om noe av det som postes under "søppel" er meningsfylt... Vel - det finnes unntak). Stængas. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg