Gjest mafister Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Greit, unnskyld, det er ikke et nerdeforum. *kysse på* Tilgitt? *smile søtt* Og, du sosohal! Nå har jeg BLÅMERKE på armen! Skal jo liksom ta meg litt godt ut i kveld, slutten av ungdomsskolen og greier, og du, din n00b, knuser armen min. Nesten så jeg gråt. Men du fikk igjen med ballongen da 8) Pluss at i kveld skal du få et lite "lykketilvidere"suss Pluss at jeg skal ta MASSE bilder av deg i dag Du er så kjekk så! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Pluss at i kveld skal du få et lite "lykketilvidere"suss Pluss at jeg skal ta MASSE bilder av deg i dag Du er så kjekk så! *plystre "Love is in the air" * Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Pluss at i kveld skal du få et lite "lykketilvidere"suss Pluss at jeg skal ta MASSE bilder av deg i dag Du er så kjekk så! *plystre "Love is in the air" * Nei, nei, vi er bare bestevenner vi. 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nei, nei, vi er bare bestevenner vi. 8) Åja. Det er det d heter.¨ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 PPsh. Nå var du frekk. Du fortjener ris. Skriver en spanky-post i natt. 8) Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Eller er det såkalt FWB ? (Friends With benefits) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 PPsh. Nå var du frekk. Du fortjener ris. Skriver en spanky-post i natt. 8) Ja, hva en du føler for Eller er det såkalt FWB ? (Friends With benefits) :haha: With benefits yes Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Eller er det såkalt FWB ? (Friends With benefits) Eller fucking good friends Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det ble mange svar veldig fort , men uansett velkommen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ballongen? Det må være tidenes verste bomskudd. Ikke bare bomma du med et par meter (på et par meters avstand), men ballongen "føyk" også med en fart på et par meter i timen.. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Eller er det såkalt FWB ? (Friends With benefits) eller oxo kalt pulevenner... er ikke d kjekt da?? :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Vi er nok ikke fuck buddies.. Edit: For en dårlig sensur.. [fakk] er ikke lik "søren ta". Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Greit, unnskyld, det er ikke et nerdeforum.*kysse på* Tilgitt? *smile søtt* Nja? Hva sier vi? :-? Men du fikk igjen med ballongen da 8) Hørtes interresant ut! *hint* *hint* *plystre "Love is in the air" * Nei, nei, vi er bare bestevenner vi. 8) Er dere x'er da eller? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nah. Fordyp deg litt nå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 "Nah", som i "Nei, vi er ikke det".. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nja? Hva sier vi? :-? Du sier ja? :oops: Hørtes interresant ut! *hint* *hint* Hmm..Det var ganske pirrende, ja... Er dere x'er da eller? Beklager å måtte skuffe deg :wink: Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette kommer bare til å fortsette så det er bare å legge hele livshistorien på bordet. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette kommer bare til å fortsette så det er bareå legge hele livshistorien på bordet. Hmm. OK. Sosohal ble kjent da han flyttet hit her hvor jeg bor. Da forelsket jeg meg i han, og sendte han kjærlighetsbrev som faren brente i peisen (akkurat det vet jeg ikke 100% sikkert). Så ble vi bestevenner, og fant på mye rart sammen. Rugby, hemmelige kofferter og mye, mye rart. Så begynte vi på ungdomsskolen, og vi var like gode venner i åttende. I niende ble jeg sammen med kameraten hans, og vi slo opp først nå i februar. Så er endelig singel, og sosohal er også singel.. That's it :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nah. Fordyp deg litt nå. Når han sier nei så er det vell logisk at det ikke er noe og utdype? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg