Gjest mafister Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ville bare si hei til dere, siden jeg er ny her. Jeg er jente, og en veldig god venn av sosohal (kjent bruker). Jeg heter Thea, og håper dere trenger noen jenter i deres nerde-forum Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Fy Thea. Du viser litt newkid-takter. [1]Du bruker farger unødvendig. [2]Dette er spam. [3]Misvisende topic. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei og velkommen. Siden du er ny på forumet anbefaler jeg deg å lese retningslinjene slik at du ikke blir flamet til døde. Tror ikke det skader i ta seg en titt på nettiketten også for sikkerhets skyld. Nok en gang: Velkommet til forumet. Håper du blir værende Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Uups.. Skulle bare teste deg da, sosohal! *kysse på* Siden jeg er en av de få jentene, må jeg vel få skrive med farge? Hva ellers er de for? Vet du liker det :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva ellers er de for? - Irritere folk - Å bli brukt når noe skal bli kraftig fremhevet - Å bli brukt når man har nådd en milepæl i en posters historie Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nok en gang: Velkommet til forumet. Håper du blir værende Slapp av. Dere blir ikke kvitt meg Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva ellers er de for? - Irritere folk - Å bli brukt når noe skal bli kraftig fremhevet - Å bli brukt når man har nådd en milepæl i en posters historie Ser ikke at det står noe sted. På de andre forumene bruker alle farger. De er ikke her for å plage, men å behage 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ser ikke at det står noe sted. På de andre forumene bruker alle farger. De er ikke her for å plage, men å behage 8) - Irritere folk - Å bli brukt når noe skal bli kraftig fremhevet - Å bli brukt når man har nådd en milepæl i en posters historie Jeg ser det klart og tydelig jeg. Dessuten, du henger jo bare på n00b-forum som kvinneguiden og sånn. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Dette forumet er ALTFOR trengt når det kommer til slikt. Og folket her er ALTFOR gretne om det. EKSTREMT! Vurderer å innføre PÅBUD om farger på forumet mitt! (ikke så ubeksrivelig mange der da menne likavel ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Når skal jeg noensinne klare og forstå Sosohal? Bedre menn en meg har sikker forsøkt, men jeg føler meg heldig. Må ha noe og gruble på før jeg legger meg idag.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Når skal jeg noensinne klare og forstå sosohal? Aldri. Hva legger du i det å forstå meg egentlig? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Velkommen til forumet ja! :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Når skal jeg noensinne klare og forstå sosohal? Aldri. Hva legger du i det å forstå meg egentlig? Og vite hva du vil finne på neste gang. Det er bare et eksempel, men det var det eneste jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Og vite hva du vil finne på neste gang. Det er bare et eksempel, men det var det eneste jeg kom på i farten. Hva gjorde jeg nå da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Her kommer du og invitere Thea (Som du har pratet evig mye om) til forumet også kjefter du og smeller.. Dette er bare dagens eksempel da. Du finner sikkert på noe annet morsomt om en liten stund. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hun spurte meg faktisk om lov. Og jeg advarte henne mot å være newkid. Dessuten, jeg har da ikke snakka såå mye om hu? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg er riktignok ikke så mye på nett ,men har nevnt det noen ganger mens jeg har vært på nettet og da ganger jeg det med en faktor på 5 (5ganger så mye på nettet og da blir det rimelig mye) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg