Gå til innhold

Trenger tips til en ny telefon maks 5000,-

Anbefalte innlegg

Har sett endel på smartelefoner for å prøve å finne en som passer meg.

Bruker mest mobilen jeg har nå til meldinger og ringing. Mest fordi den ikke kan mer en dette.. En ny mobil trenger et greit kamera og ha mulighet til å ha litt gadgets. Batteritid er en stor fordel.

Har ikke planer om å sitte å se på filmer eller høre på musikk på telefonen. GPS er ikke viktig, men det er greit å ha kartfunksjon som app, men det er vel vanlig.

Samsung Wave virker lovende. 3000 kr. Problemet er at den har Bada, som ikke er så bra som andre? Og den hadde et dårlig kamera.

Samsung galaxy S er jo også en mulighet, men den er endel dyrere.

Iphone blir veldig dyrt igjen regner jeg med.

Så har man desire selvsagt, men den har ikke så bra batteritid. Da frister det mer med super amoleden til wave muligens.

Finnes det noen andre alternativer? Jeg vil egentlig ha touch og smarttelefon, men har aldri prøvd å skrive meldinger på en touchmobil, men regner med det er en vanesak!

Fra før av har jeg en http://www.amobil.no/artikler/nokia_6300/37799/konklusjon

Den begynner å bli litt gammel, og lyden er skikkelig dårlig når jeg snakker. Vært greit med litt mer tech!

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær obs på at X2 kjører Windows Mobile, et utgående (erstattes snart av Windows Phone 7) og ofte kritisert operativsystem. Siden du egentlig vil ha touch ville jeg ha skippet X2 (det er ikke vanskelig å skrive med touchtastatur, og telefoner uten fysisk tastatur er slankere).

Du er inne på Wave og Galaxy S, spennende telefoner, jeg ville personlig ha gått for Galaxy S av disse to fordi den kjører Android og ikke Bada, men objektivt sett er Wave en flott telefon. Du får vel en Galaxy S for under 5000, som er grensen din? :)

Lenke til kommentar

Hmm Wave har da ikke dårlig kamera når vi snakker mobilkamera så skjønner ikke helt hvor du har tatt dette i fra? Det finnes jo ikke mobiler med "godt" kamera" enda skal man være realistisk så kjøp deg en kompac kamera til 500,- i stedet det slår alt ganger 5 :)

Problemet er at den er Bada eller er dette en fordel? Vi som har Wave mener dette er en stor fordel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...