Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har funnet Pc til en kompis på komplett (Komplett Gamer i20) Hvor lang tid bruker Komplett.no på å bygge og sende pc?? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Personlig erfaring tilsier alt ifra 3 dager til en uke. Alt avhengig av hvor du bor og likende. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hva har bostedet ditt med hvor lang tid Komplett bruker på å bygge og få sendt en pc å gjøre? De bruker vel oppimot 3 dager på å få den ut av bygget om alt er på lager. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bygg den selv! Mye mer morro :!: 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hva har bostedet ditt med hvor lang tid Komplett bruker på å bygge og få sendt en pc å gjøre? Anntok han også mente hvor lang tid det ville ta før han også mottok pakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bygg den selv! Mye mer morro :!: jeg bygger pcene mine selv, men kompisen min ville ha en pc ferdig med 3års garanti:P Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Just so you know; Du har 5 års garanti på enkeltdeler. Så hvis noe ryker i PCen kan du bare bytte ut en del, istedet for å sende inn hele dritten. Men komplett bygde min (for ca 2 år siden riktignok) på 2 dager, hadde den 2 dager etterpå. (Oslo) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 "Du har 5 års garanti på enkeltdeler" --------------------------------------- ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 d jeg tenkte på med 3 års garanti for han er at, han kan jo bare sende inn pcn vist d skulle være noe feil istedet for at han må ringe fks meg å få meg til å feil søke:P Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) "Du har 5 års garanti på enkeltdeler" --------------------------------------- ??? Er nok 5 års reklamasjon han mener. Fordelen med å kjøpe ferdig bygget er at du slipper å feilsøke skulle den slutte å fungere,du bare sender hele kasse inn..Greit for di som ikke har peiling på å mekke pc.. Endret 5. juli 2010 av taz Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Som sagt har du garanti på enkeltdeler også ja, noe jeg fant ut var veldig kjekt da mitt 8800 GTS ble byttet ut med et 8800 GTX XT, det beste som har skjedd meg i PC verden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Pcn kom i dag:P(3virke dager) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå