Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bor forløbig med eksen.... og ... savner en mann.... når er jeg klar? ....

Anbefalte innlegg

Bor med eksen. Og vi har ingenting annet til felles enn barna, kan ikke prate sammen, har det helt forferdelig kjipt sammen. Nå sitter jeg her å savner sånn en mann..... Men har ikke funnet meg leilighet....

Hva ville dere gjort mens dere ventet på å flytte ut? Datet, prøvd å finne noen? Eller ventet med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:) Ja, er nok smartest å vente til ting er klappet og klar for rette situasjoner. Sant det :) Savnet er intenst etter å ha en ny mann, men regner med de fleste kjenner slike savn når de er i visse situasjoner. Men ja det er nok riktigst å vente til jeg har fått meg leilighet, og flyttet, slik situasjonene er klare og rette. Enig :)
Lenke til kommentar

Enig... er bedre å lage en mer generell tråd anngående dette........ :)

Ja, jeg må finne meg et sted å bo før jeg finner meg noen nye, for merker jo at når jeg sitter her og prøver å begynne å date, så blir det helt feil når jeg forsatt bor i samme hus som eksen..... Veldig vond og vanskelig situasjon. Han behandler meg ikke særlig bra, og jeg sliter som bare det, og da blir jeg veldig desperat å begynner å tenke på å date før jeg er flyttet ut, for å få en bedre følelse.... I kveld har jeg det skikkelig vondt inni meg, han går etter meg å begynner å si hvor mye han gleder seg til jeg har flyttet, og mye nedpsykende ting også begynner han å rakke ned på meg og krangle..... Vanskelig situasjon. Og for meg blir det godt å bare komme meg først ut for meg selv , å få fred..... :)

Begynner å bli mange tråder med samme tema her nå.. hva med å lage en litt mer generell og heller diskutere litt der?

On topic, ville kommet meg ut før jeg fant meg noen nye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...