desiremannen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Da jeg hadde en Nokia N85 innen jeg kjøpte meg en Desire, tenkte jeg å bruke det minnekortet, siden det er på 8 gb, og ikke 4gb, som følger med Desire tlf. Jeg formaterte (8gb kortet i windows) i Fat 32, kopierte over alle filene som er på 4gb sd kortet, og satt inn det nye kortet i desire. Men da sier desire at det ikke finnes noe kort... jeg tar inn 4gb kortet igjen, og det finnes DEsire med en gang. Jeg prøvde også via instillinger på tlf, avmontere 4gb kortet før jeg tok det ut, men det hjalp heller ikke. 8gb kortet blir funnet og vises helt fint i windows, og også på nokia n85 tlf. Men desire tlf klarer ikke å identifisere det, eller lese det.. Hva må gjøres? Lurer på om jeg kanskje gjorde noe feil siden jeg formaterte det, og android krever at man har visse partisjoner/systemfiler på sd kortet som ligger i grunn, for at det skal fungere i Desire? Det nye kortet er et Micro SD HC 8GB, Class 6, Nokia. Håper på gode tips og svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå