Karoline.B.E Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei. Jeg har vært sammen med kjæresten min en god stund nå. Ve er begge 14. I går kom han opp til meg etter han hadde vært i Tyskland. Han hadde med det fineste smykke jeg hadde sett til meg. Ble utrolig glad. Men vet ikke helt va jeg skal kjøpe til han. Jeg må jo kjøpe noe til han! Er det noen som har noen ideer. Drar selv til Danmark i neste uke. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Trenger jo ikke alltid gi noe i retur. Men et stilig belte er kanskje noe å gi? Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Min kjære lille sønn, sa noe søtt til meg i dag. Han sa at hvis han fikk seg en kjæreste når han ble stor, så ville han gi henne et hjertesmykke hehe.... Og da han sa det ble han skikkelig flau, men fullførte setningen på en helt bedårende sjarmerende måte oi det var en mann du skulle kjøpe til hehe.... Da blir det gavekort fra en platebutikk eller noe, - det sa min datter at man skulle kjøpe til en mann hehe..... da sønnen min sa smykke ... hehe Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noe kult og macho? Brusopptrekker-ring, bortsett fra at alle bruker skrukork... Leatherman-tool. En rimelig utgave. Altså en kniv med knipetang, skrujern og ting på. Eventuelt en kul lommelykt. F.ex. med solcellebatteri, dynamo (må klemmes på) eller i kamuflasje farger. En cool caps, t-skjorte eller sommer-hatt. Kommer jo litt an på hva han liker også. hmm. vanskelig.. lykke til. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noe fritidsutstyr slik du får han med deg på tur hehe..... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Da jeg var på din alder var det normalt å kjøpe noe til kjæresten sin/bestekompisen om man reiste utenlands. Det er ikke forventet at du gir noe igjen. MEN, om du vil gi noe, foreslår jeg sprettert (stor, stor hit) eller et belte. Begge er macho og han vil nok bli glad uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå