Aleksander- Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Javel... Det er altså en kar, som har lyst på 2 motiver på panseret på bilen sin, to puslebrikker faktisk, så lurte jeg derfor på følgende.. Hvordan er det lurest å skjære ut disse? Stikksag?? Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 ja, jeg ville nok prøvd stikksag. Men det bør være en kraftig stikksag, ikke noe biltema dritt. Det finnes også firmaer som trykker ut mønsteret med en maskin, men det er sikkert utrolig dyrt. Du bør nok spørre en eller annen bilmekaniker eller liknende først. :wink: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er ikke et direkte svar på spørsmålet ditt, men jeg sier det likevel. Hvis vennen din vil se hvordan bilen hans ser ut når den er skikkelig styla, kan du tipse han om denne; http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm websiden. Mye morro du kan gjøre med en bil i photoshp... :smile: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 vel, siden jeg jobber for amotor.no (det er en del av hw nettverket faktisk) må jeg jo anbefale deg å stikke innom forumet vårt da... Sikkert en del som kan hjelpe deg der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå