Hååkon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei! Når er det man kan ta trafiaklt gk? Takk for svar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 man må ta det før man starter øvelseskjøring av bil, kanskje også moped, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
d0zin0X Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg vil ta det i sommer, men vet ikke når det begynner :S Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har fylt 15 år.. Så da kan jeg ta tafikalt gk? (Lett-motorsykkel) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg vil ta det i sommer, men vet ikke når det begynner :S sjekk websidene til kjøreskolene. Lenke til kommentar
d0zin0X Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg vil ta det i sommer, men vet ikke når det begynner :S sjekk websidene til kjøreskolene. Aight, takk Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Du må ha trafikkalt grunnkurs for alle førekortklasser Edit: Skrev det kanskje slik at du kan tolke det som at du må ta GK før HVER klasse, det er feil. Du trenger kun å ta GK èn gang i livet. Endret 3. juli 2010 av Vodka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Trafikalt grunnkurs kan man ta året rundt, det avhenger av når kjøreskolene setter de opp. Men mørkekjøring kan man bare ta mellom november og februar, for det er ikke mørkt på kvelden om sommeren. Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Takk for svar Noen som har noen gode linker? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Kan vel være en god idé å si hvor du bor? Blir lettere å komme med passende linker da. Generell side for hele landet i hvert fall. Endret 3. juli 2010 av Latias Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 haha.. Buskerud ;D Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Takk skal du ha På dinkjøreskole.no var det bare (tung-motorsykkel) ;S Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Takk skal du ha På dinkjøreskole.no var det bare (tung-motorsykkel) ;S Bare ring til en trafikkskole i nærheten så har du svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå