morlie Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Da har jeg fått prøvd macroobjektivet mitt som jeg fikk for tre mnd siden, merker at fokus er VANSKELIG! og kokmposisjonen er jo heller ikke noe lettere! Så her er ett bilde jeg tok i dag, og merker at jeg trenger ALT av tips! Så sleng ut det dere har å utsette, samt hva dere kunne tenke dere å beholde (hvis det er noe ) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Skummelt, ser ut som om den kommer ut av bildet. Har i grunn ikke noe å utsette på dette, ser man bort i fra formatet på bildet. Liker at man holder seg til 3:2 eller 4:3. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Et meget flott bilde du ødelegger med vannmerket ditt. (som jeg vil bruke maks 3 sekunder på å fjerne i PS). Vannmerker er en uting. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Taakk for svar:) Grunnen til at jeg lager slike "vannmerker" er i tilfelle de skulle finne seg veien ut av dette forumet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå