Gå til innhold

Toppforumet-artig lesing!

Anbefalte innlegg

Kom over tråden der en toppbruker(må ha vert det?) reklamerte for det fine forumet sitt her på diskusjon, jeg ble nysjerrig og tok meg en tur innom toppforumet.

Da jeg leste litt rundt fant jeg endelig en skikkielig tråd- nemlig tråden om diskusjon.no!

http://www.topp.no/phpf/forum/viewtopic.php?t=5099272&postdays=0&postorder=asc&start=15

Sitat fra toppbrukerer der de snakker om diskusjon:

Har aldri vært på det forumet før, men ser ut som de er noen selvgode jævler.

I alle dager. Hvorfor det?

Pga. de tror de folka der tror alltid de er best, har bare vært der en gang, så på et innlegg om topp, der sto det at alle Topp folka er jævla bitcher og forumet deres slår oss lett. -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syk tråd... syk side... syke mennesker... blir kvalm av alle Justin Bieber artiklene...

Made my night tho :)

Jottnegen: ? er jo fjortisside deluxe...

Ja, på mange måter så er det det. Selv så leser jeg aldri selve topp artiklene, men jeg er en god del på forumet. Ved første øyekast kan forumet virke som shit men er faktisk ikke det. Men still, jeg liker meg der.

Lenke til kommentar

Moro hvordan han ene gikk løs på vår kjære Vertical uten noe som helst å si :p Antar det var Vertical^ som var i tråden :ermm:

Er nok dessverre(?) meg ja. Skal ikke nekte for det :)

Lagde meg forøvrig bruker på topp's forum fordi jeg så mange med PC-trøbbel osv, og tenkte jeg kanskje kunne hjelpe. Og nå er jeg visst hatet på hele forumet :p

Lenke til kommentar

Moro hvordan han ene gikk løs på vår kjære Vertical uten noe som helst å si :p Antar det var Vertical^ som var i tråden :ermm:

Er nok dessverre(?) meg ja. Skal ikke nekte for det :)

Lagde meg forøvrig bruker på topp's forum fordi jeg så mange med PC-trøbbel osv, og tenkte jeg kanskje kunne hjelpe. Og nå er jeg visst hatet på hele forumet :p

"Også må du lissom atte trykke på den derre knappen åsså bare skal det komme opp en boks hvor du lissom bare skal..."

Ser det for meg :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så klart er topp et fjortis forum, de fleste som er der inne er vel i 13-15 års alderen. Likevel er det en del eldre brukere der, med fornuftige svar og alvorlige diskusjoner. Dessverre er det ikke et 'ekte' forum hvor nettredaktørene bryr seg om siden sin. Alt er bare et stort rot der inne, med masse trolling. Men ikke sku hunden på hårene, en gang i blant glimter visse medlemmer der inne til med noe fornuftig og annet enn Justin Bieber.

Lenke til kommentar

Hah!Må si jeg fikk et godt inntrykk av diskusjon.no nå :roll:

Dere er passe patetiske som gidder å diskutere om et såkalt "fjortisforum". Liker dere det ikke? Så ikke bruk tid og krefter på å "diskutere" om hvor dårlig det er der.

Lenke til kommentar

Du har vel rett. Selv om jeg synes det er dårlig å bryte forumets regler med å drive reklame for Topp-forumet.

(Jeg sikter til h*n som lagde den opprinnelige tråden, og ikke til deg, ;-*.

Dårlig reklame?

Tror det var jeg som gjorde det :tease:

Det har jo vært noen der inne xD

Selvfølgelig er det mye trolling der, og folk er yngre. Ikke alle er like gode til å skrive, eller like smarte osv. Men det er faktisk noen hyggelige, litt eldre, smarte folk der også.

Jeg liker det bedre, vet ikke helt hvorfor. Alt er mye enklere der, og det er mye enklere å finne noen å diskutere med!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg liker meg på topp. Hvorfor? Fordi det passer for min aldersgruppe, og det virker som om det er en hel gjeng med gamle, sinte gubber på diskusjon.no. Hvem gidder å bruke fritiden sin på å gjøre narr av et "fjortisforum"?

HAHAHAHAHHHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAhAHA. Det verste er at han nesten har ett poeng....Nehda..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...