Svinty Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kjøpte en wd 80gb hd. Etter en stund, begynte den å oppføre seg merkelig i winxp, med at jeg ikke alltid fant den i min datamaskin. Da trengte jeg som oftest bare å reboote pc'en så var den der. Etterhvert skjedde dette hyppigere og hyppigere, og en dag fikk jeg en stygg feilmedling om at disken var "corrupt" osv i winxp. Jeg gikk inn i diskmanager og der stod det at disken ikke var formatert?! Siden jeg ikke hadde noe viktig inne på den, formaterte jeg disken, og etter en restart var disken der....enn så lenge.! Etter en liten stund begynte det samme å skje...og jeg endte tilslutt opp med samme feilmelding som hadde ført til at jeg formaterte den. Men denne gangen hadde jeg viktige ting innpå den. Jeg rotet litt rundt i kabinettet og vips så funket den plutselig bra!! Dette varte dog ikke lenge...jeg endte opp med samme feilmelding som før. I manger står det nå "unallocated" (svart ramme) mens det i partiotionmagiczip8 står det; "Dynamic Disk" med gul ramme rundt, eneste forklaring til denne gule rammen i pmz er "other". Noen som vet hva som kan vere gale?, ser ikke vitsen med å partionere dersom jeg kan risikere at samme visa skjer igjen....... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Last ned diagnostic verktøy fra HD produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Svinty Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Lastet ned Data Lifeguard fra WesternDigitals hjemmeside...Kjørte harddisk sjekk (quick og full), men uten at de fant noen feil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå