Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Pen jobb av Iniesta der, gitt. Ja, han er jo helt syk. Kan godt bli kåret til VM's beste. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Absolutt ikke. Sneijder har vært vel så god, og han har scoret flere mål også. Endret 3. juli 2010 av aunmar Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 De holdt igjen mot kanskje verdens beste landslag i 82 minutter, også setter spanjolene ballen rett i mål helt på tampen av kampen. Synes nesten litt synd på Paraguayanerene, jeg Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Absolutt ikke. Sneijder har vært vel så god, og han har scoret mål også. Spørs mye om hvor langt Nederland går i forhold til Spania Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Oi. Huff. Nå ble eg lei meg. Huffamei.... Det var også poenget mitt Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvem blir matchupen til Spania i semifinalen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 SVarte. Vil ha mål til Paraguay NÅ! Ingenting hadde vært mer fortjent. Uavgjort er rette resultatet etter 90 minutter her! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nederland går garantert til finalen. Spania kan også gjøre dette, men Iniesta skal gjøre mye i finalen for at han skal ta fra Sneijder tittelen som VMs beste spiller. Sneijder foran Iniesta i dette mesterskapet. Det der må du da sette Cruz. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Oi. Huff. Nå ble eg lei meg. Huffamei.... Det var også poenget mitt You evil kenievel! Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Vis Torres spiller semien mot Tyskland da forstår jeg meg ingenting på Del Bosque. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Derfor er Santa i City og ikke i en større klubb. Jævla annenrangs spiller. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Pen jobb av Iniesta der, gitt. Ja, han er jo helt syk. Kan godt bli kåret til VM's beste. Bastian Schweinsteiger, Diego Forlàn, Mesut Oezil og Sneijder ser jeg som kandidater. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Svarte.... Der røyk kronasjer gitt. Hadde uavgjort på denne kampen og tyskland seier.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Spania imponerer ikke. Men tar seg videre. Håper de blir knust helt tilbake til halvøya de kommer fra i semien Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Vet ikke om SVT1 filmet Vicente del Bosque eller hu mer enn brukbare Spanske kommentatorkjerringa... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Herregud Spania hadde flaks. Klarte såvidt å slå gatebarn fra Paraguay. Tyskland kommer til å knuse Spania. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Pen jobb av Iniesta der, gitt. Ja, han er jo helt syk. Kan godt bli kåret til VM's beste. Bastian Schweinsteiger, Diego Forlàn, Mesut Oezil og Sneijder ser jeg som kandidater. Enig i det. Alle gode spiller som har hatt et supert VM så langt. Oezil er uten tvil min yngling og har overrasket de fleste flest. Med så mange unge i Tyskland stall så hadde det vært gøy om de hadde vunnet og det kan fort skje. Har vært mest overbevisende så langt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Herregud Spania hadde flaks. Klarte såvidt å slå gatebarn fra Paraguay. Tyskland kommer til å knuse Spania. Håper det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå