pepsi1max Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tror dette går i ekstra omganger. hvis det fortsetter slik. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Du vet Jotun - når jeg går først, følger resten etter. Det går helt fint. Like dumt okke som. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Paraguay gjør mye rart. Begynner og drible i egen 16 meter og gir glimrende skudd mulighet til Xavi. Minner meg om noen dansker for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Inn med Santa nå. Like greit, Cardozo er nok langt nede. Men de tok ikke ut Cardozo... Kunne ikke jeg vite når jeg skrev kommentaren, det var nemlig før byttet. Det hadde vært mest logisk mht prestasjoner nemlig. Synd for deg det, men du får for forsøket. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det som kan toppe dette er vis Jimmy Jump hadde kommet løpene inn på banen. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Klarte å miste PC i gulvet av detta. Har ikke sett maken til dramatikk. HAHAHA noen over veien her heier skikkerlig på paraguay skriker å skråler Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Inn med Santa nå. Like greit, Cardozo er nok langt nede. Men de tok ikke ut Cardozo... Kunne ikke jeg vite når jeg skrev kommentaren, det var nemlig før byttet. Det hadde vært mest logisk mht prestasjoner nemlig. Synd for deg det, men du får for forsøket. Ikke vær så hårsår da. Poengterte ikke en feil hos deg, bare at Paraguay kanskje gjorde en feil.... Når det er sagt var ikke Valdez sykt god i dag. Men var ikke dårlig i første. Såg mer sliten ut nå. Endret 3. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det som kan toppe dette er vis Jimmy Jump hadde kommet løpene inn på banen. Haha, det hadde jo vært toppen over Ien i dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det som kan toppe dette er vis Jimmy Jump hadde kommet løpene inn på banen. Han skulle løpt og skutt straffen til Xabi. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Inn med Santa nå. Like greit, Cardozo er nok langt nede. Men de tok ikke ut Cardozo... Kunne ikke jeg vite når jeg skrev kommentaren, det var nemlig før byttet. Det hadde vært mest logisk mht prestasjoner nemlig. Synd for deg det, men du får for forsøket. Ikke vær så hårsår da. Poengterte ikke en feil hos deg, bare at Paraguay kanskje gjorde en feil.... Når det er sagt var ikke Valdez sykt god i dag. Men var ikke dårlig i første. Såg mer sliten ut nå. haha, jotun, du må ikke ta alt så bokstavelig. Jeg er absolutt ikke hårsår eller noe i den duren, bare koser meg medd footy og forum. Faen Jævla Villa, han er jo ikke sann! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Steike for et dramatisk mål. Stang, stang, stang og mål. Erre mulig. Der er Spania i semien. Game: din vei Endret 3. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Pen jobb av Iniesta der, gitt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvem andre enn David Villa? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Tre ganger i stanga, fantastisk. For en andre omgang vi har fått! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Typisk Villa å dukke oppe og faktisk sette den sjansen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tre ganger i stanga, fantastisk. For en andre omgang vi har fått! Ja andre omgangen har vært vill. Helt vannvittig. Hva er hovedgrunnen? Fabregas? Han har vært frisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå