Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jævlig synd på Cardozo. Ellers så sikker på straffene. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nå MÅ Fabregas starte i neste kamp, ellers skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Herregud Spania hadde flaks. Klarte såvidt å slå gatebarn fra Paraguay. Tyskland kommer til å knuse Spania. Og de slo ikke Portugal. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Da gikk Spania av med seieren. Ikke veldig overaskende. Håper Tyskland knuser Spania og møter Nederland i finalen! (som forhåpentligvis knuser Uruguay). Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ahaha, kjæresten til Iker Casillas intervjuer....Casillas. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tipper de får juling av Tyskland ja. Synes synd på Cardozo nå. Hadde han satt straffen, så tror jeg ikke Spania hadde klart dette Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ahaha, kjæresten til Iker Casillas intervjuer....Casillas. Haha, jeg dør nesten! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Synd vanligvis så treffsikre Cardozo skulle bomme. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Det som er så sykt med scoringa til Spania er at det bare er Barcelona spillere som er involvert i scoringen. (pluss Fabregas, som kommer til å bli Barca spiller). Creds til Barca som har hele det offansive laget til Spania. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Steike. Jeg hadde satt alle mine penger på Spania mot Tyskland. Men etter denne kampen så er det aldri snakk om at Spania har en sjangs mot Tyskland. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg håper for all del at Spania slår Tyskland, men likevel er det helt merkelig å se oddsen som Unibet har satt opp. Tyskland har 3.05 og Spania har 2.45. Skulle vel vært motsatt etter hva lagene har prestert. Umulig kamp å tippe på uansett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nå MÅ Fabregas starte i neste kamp, ellers skjønner jeg ingenting. Ja, helt enig. Det er helt UTROLIG at han ikke starter. Vedder skjorta mi på at han hadde start alle kampene, om han hadde spilt i la liga. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det var hvertfall et helt annet spania med Fabregas på banen. Da spilte de jo fotball, ikke trilleball. For en forskjell på første og andre omgang! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hva er det egentlig med Torres for tiden? Ikke frisk enda? Han og Rooney har definitivt skuffet under hele VM. Skjønner ikke at han spiller i det hele tatt. Trur han har spilt hver kamp, så blitt byttet ut i andre omgang. Uten å ha gjort noe spesielt bra. Endret 4. juli 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg håper for all del at Spania slår Tyskland, men likevel er det helt merkelig å se oddsen som Unibet har satt opp. Tyskland har 3.05 og Spania har 2.45. Skulle vel vært motsatt etter hva lagene har prestert. Umulig kamp å tippe på uansett. I følge oddsene skulle Argentina og Brasil vunnet hele sulamitten, så begrenset hvor mye jeg hører på de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå