Teipball Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Siden det ikke er laget noen så bare tar jeg å lager en kort 1. Hvis noen er i ferd med å lage en så bare få en mod til å slette denne. Se fram til en god kamp med mange pasninger 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Latias, hvor er du? Uansett ja. Tipper resultat 2-0 til Spania. Lenke til kommentar
Aviero Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Håper på bra spill og seier til Spania, men alt kan skje i dette VM'et. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Håper det siste laget i VM som spiller fin fotball går videre. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hyperio: Hvis du mener Tyskland ikke spiller fin fotball, er du et offer for din fotballforståelse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Håper det siste laget i VM som spiller fin fotball går videre. Å se Spania spille fotball i dette VM er som å høre Elin Gausdal's Confessional Song. Det er veldig fint(hvis pasninger er estetisk fint da...), men guri så ufattelig kjedelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg tror: Spania vinner. Jeg håper: Paraguay vinner. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hyperio: Hvis du mener Tyskland ikke spiller fin fotball, er du et offer for din fotballforståelse. Jeg liker slik Tyskland har spilt. Jeg nevnte i grunn aldri Tyskland, så hvorfor kom du opp med det... De er ekstremt gode på kontringer, de er kjappe til å flytte spillere både opp og ned. De er perverst gode til å time innlegg, headinger, skudd, blokkeringer, offside og det hele. De er rett og slett jævlig gode. Men direkte pen fotball? Nei, jeg mener Spania er det eneste laget igjen som spiller pent. Når det går bra vel og merke. Blir litt for kjedelig Barcelona-aktig når de bare stanger eller "kontrolltriller". 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Du sa Spania var det siste som spiller fint. Det medfører ikke riktighet etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hadde vært UTROLIG gøy om Paraguay klarte dette Heia heia! 1 Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Noen andre som ikke får signal på Viasat4? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sliter med signalet på Viasat 4, her og. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Dritt, får inn de fleste kanalene, men ikke viasat4. Må ta franske TV da som vi heldigvis har. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kanonbra på Viasat sport HD.. hihi Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 SPania sliter med å lage sjanser. Kan fort bli en lang kveld i dag, som det ble i går. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Noe annet som var dritt er at jeg gikk glipp av Tyskland-Argentina pga jobb. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Håper Spania vinner så kanskje Tyskland kan ryke ut. Selv om jeg tviler på at de greier det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå