gerrardo Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei. Jeg har nå brukt cipralex 20mg i mange mnd mot angst og tvangslidelser. Det har hjulpet i en viss grad, men i det siste føler jeg at jeg kunne hatt det mye bedre enn det jeg har nå.. Sliter litt med tanker om når jeg skal ta medisinen, føler at jeg må ta de uten mat for at det skal funke. Har snakket med legen, som fåreslo efexor. Noen med erfaringer? Prøvde velnafaxin krka fra en lang tid tilbake, men denne forverret angsten så sterkt at jeg måtte gi meg etter noen dager. Slipper jeg bivirkningene om jeg bytter over nå, siden jeg allerede har brukt cipralex i lang tid? Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Dan Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei. Jeg har nå brukt cipralex 20mg i mange mnd mot angst og tvangslidelser. Det har hjulpet i en viss grad, men i det siste føler jeg at jeg kunne hatt det mye bedre enn det jeg har nå.. Sliter litt med tanker om når jeg skal ta medisinen, føler at jeg må ta de uten mat for at det skal funke. Har snakket med legen, som fåreslo efexor. Noen med erfaringer? Prøvde velnafaxin krka fra en lang tid tilbake, men denne forverret angsten så sterkt at jeg måtte gi meg etter noen dager. Slipper jeg bivirkningene om jeg bytter over nå, siden jeg allerede har brukt cipralex i lang tid? Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Velnafaxin krka og Efexor er det samme. Sjansen er stor for at du vil få samme opplevelse som sist gang. Det finnes medisiner mot angst som man tar ved behov istedenfor hele tiden. Da kan du fortsette med Cipralex og ta en "ved behov"-medisin ved ekstra behov. De fleste av disse er vanedannende, men det finnes noen som ikke er det (f. eks. Atarax). Du kan jo spørre legen din om dette passer for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå