AK47 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Jeg er for tiden i utlandet og ser at det selges noen spill her mye billigere enn hjemme i Norge, blant annet det siste FIFA-spillet (22 euro). Om jeg kjøper spillet på italiensk (bak står det at tekst og lyd er på italiensk), vil det da tilpasses vårt språk, eventuelt engelsk, når man bruker spillet på en maskin med norske innstillinger? Eller er man då låst til italiensk? Ser samme tendens når man også er i f.eks. Polen og Frankrike, men har ikke turdt å kjøpe ennå. Endret 4. juli 2010 av AK47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Vell, søskenbarnet mitt kjøpte Little Big Planet (og noen andre spill) i Canada til meg, og spåk og alt er på norsk. Men dette kommer jo ann på hva produsentene har lagt inn av spårk Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 er litt usikker, men hva mener du med overskriften "Kjøp av PS3-spill mer fremmendt språk"??? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Takker for svar pmrosvik Noen flere som sitter på erfaring med importspill med annen språk enn norsk eller engelsk? Endret 4. juli 2010 av TSP Redigerte bort svar på slettet off-topic - TSP Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hei! Brudd på retningslinjene skal ikke kommenteres i tråden, annvend heller rapportfunksjonen eller send PM til administrator, moderator eller veileder. Fra nå av holder vi oss til trådens egentlige tema Endret 4. juli 2010 av TSP De nevnte innleggene ble slettet, gjør som LucarioX sier og hold dere til trådens emne. ;) - TSP 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå