thyes Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er årevis siden jeg var oppdatert på datafronten, og jeg trenger derfor litt hjelp til valg av laptop. Jeg har ikke spilt noe særlig på halvannet år, men har litt lyst å begynne sånn smått med spill som f.eks BC2. PCen blir i hovedsak brukt til surfing, kanskje litt bilderedigering i PS, men muligens litt gaming også. Tenkte det uansett kunne vært kjekt å hatt en PC som kunne dra litt kravstore titler, om det skulle komme noe interessant framover. Jeg har en forkjærlighet for Asus, har aldri hatt noen negative opplevelser med dette merket, men så har jeg aldri brukt laptop før heller. Uansett, kravene jeg stiller til PCen er: *Lite støy *Skal helst kunne kjøre en del av dagens spill *Grei batteritid *Ikke for stor (15" kanskje?) - jeg har en 22" widescreen jeg kan koble opp om det skulle være ønskelig *Grei lagringsplass *Temperatur, men jeg regner med de fleste av dagens PCer er greie på dette punktet Prisklassen: en plass mellom 7000-8000, kan maks strekke meg til i underkant av 10 lapper, men jo billigere, jo bedre. En bekjent sa forresten at jeg burde styre unna Acer? De skulle visstnok være dårlig skrudd sammen? Kabinett som går i stykker etc. Alle tips mottas med takk! Jeg trenger PCen i begynnelsen av august, så om det lønner seg å vente en måneds tid går det fint Lenke til kommentar
thyes Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Med tanke på prisklassen mener du? Jeg er selvfølgelig litt fleksibel ang. dette, om PCen ikke kan kjøre de nyeste spillene på full peising, er det ikke noe stress Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598619 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Tja, du har jo denne, men den oversteg budsjettet og er 16" Edit : HP har jo den største failure raten, så jeg vill holdt meg unna de Endret 3. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
thyes Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Takk for tipset! Men jeg har hørt at det skal være mye problemer med HP, noen som har erfaringer på dette punktet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 http://www.electronista.com/articles/09/11/17/reliability.study.has.apple.4th.place/ Dette forklarer vel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå