lilfire Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei har en 50" Sony bravia tv og et pioner hjemmekino anlegg (dvd spiller + souround) Når jeg ser på HD-TV via HD-dekoderen og ønsker soundround og skrur på hjemmekino annleget så skifter TV input til scart 1 (som er inputen til souround anlegget,dvd-spilleren) Er det noe mullighet for at TV'en IKKE skifter input? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tror det kan gjøres ved å modifisere kablen. Klipp av pin 8. http://freespace.virgin.net/matt.waite/resource/av/scart.htm Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 hmm.. har bare en scart kabel som er lang nok så nå som det er helg tør jeg ikke modifisere ledningen med grunnlag av et tror. men veldig intresant.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er svært sikker på at du ikke mister bildet eller noe slikt. Skrev 'tror' bare fordi SCART kan være implementert på flere måter. Altså er det en viss mulighet for at det ikke gjør noen forskjell, da må andre pinner kuttes. Men såvidt jeg kan se er det pin 8 som pleier å nevnes i slike sammenhenger. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 pin 8 er nå fjernet men problemet består.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå