marfus330 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei, Lurer på hvor det armbånde skal settets fast hen når du holder på å bygge. Svar s¨å fort som mulig Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tipper at det er en klype. Jeg ville kløpi den fast i en ULAKKERT! det på kabinettet. F.eks. harddiskrammene, om de ikke er lakka. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har bygd sikker 10 pc'er fra scratch og aldri brukt et statisk armbånd, så tror ikke det er krise. 2 Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Har det noe å si at jeg fester den på noe som er lakka??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Lakk isolerer, så det er vesentlig bedre å bruke et ulakkert punkt. Det burde være lett å finne. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Enkelte jeg har sett anbefaler jorddingsdelen i en stikkontakt, men personlig ville jeg heller ha anbefalt kabinettet da det er her du skal arbeide og det er her du vil ha lik potensiell spenning (Ingen statisk utladning.) Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvis kabinettet ligger på bordet uten å være koblet i stikkontakten med en psu klarer ikke jeg å se hvordan du blir jordet av å feste klypa i kabinettet... Mulig at jeg har missforstått prinsippet av jording? On topic: Jeg har aldri brukt noe statisk armbånd og ingenting har skjedd. Jeg har en vane å ta på krana på badet før jeg begynner though. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei, jording har ingen betydning. Se denne tråden. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Fester klypa i harddiskramma eller i noe ulakkert, eventuelt i jordinspunktet på stikkkontakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå