fredster Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er det noen som har rukket å få noen erfaringer med disse enda ? De virker proffesjonelle og de har solide eiere i ryggen (bla. BKK), men jeg har ikke sett noe særlig i media om de enda.... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ein eg snakka med som har litt greie på sånt meinte at utstyret deira var litt forelda, slik at utvidelsesmogligheitene er begrensa. Når det gjeld erfaring med dei så har eg ingen. Dei har ikkje starta noke utbygging her i Jølster som eg veit om, men vi har derimot et lokalt selskap som leverer "breiband", og personleg hadde eg nok brukt det uansett om enivest hadde bygd seg ferdig. Lenke til kommentar
Emerica Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fikk beskjed om at dei bygde ut sentralen min for adsl 15.juni, fikk brev i posten i dag, då var d utsatt til 15.august. Eg gidder ikkje vente så lenge så eg bestiller fra ein anne levrandør Lenke til kommentar
fredster Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Grunnen til at jeg lurer på om noen kjenner til f.eks. Enivest, er fordi det er mulig jeg (eller retter sagt, firmaet jeg jobber i) kommer til å bli innvolvert i forb. med utrullingen av enkelte bredbåndsnett rundt om i landet. Dette er relativt nytt for meg, og det er MYE nytt å sette seg inn i. Jeg har forresten også hørt om et tilsvarende prosjekt i Finnmark. Der heter bedriften Fibre.... Det er sikkert MANGE slike på gang, og setter pris på alt jeg kan få av info. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Er det bare 2-to personer i hele forumet som har hørt om Enivest ??? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå