Euklid Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 100 kroner i forskjell, ja -- i alle fall om jeg har regnet noenlunde rett! Liker å holde inngangsbilletten lav -- det er også noe med at kostnadene skal stå i stil med ambisjonene ... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har ambisjoner om å ta vare på boka, derfor hardcover Det er verdt å bruke 100kr. ekstra på noe slikt som dette. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette hadde jeg nesten glemt, men bilder og tekst er nå sendt. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Note to self: Få ut fingeren ... Må jo være med på denne. Det var ikke nødvendig å velge de samme tre bildene som jeg tok ut til galleriet? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Det er ikke nødvendig, nei. I alle fall ble det resultatet etter en diskusjon ifjor -- bokformatet gir litt andre prioriteriner enn forumet, så både valg av bilde og redigering er fritt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Fine saker. Da er jeg nesten sikker på hvilke bilder jeg vil ha med. Så var det den teksten jeg skulle skrive Hvor mange ord er passende, uten at siden blir for "tung" ? Endret 12. august 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 1200 tegn (inkl mellomrom), gitt at du ikke har for mange linjeskift. "For mange" tar vi på en ad hoc-basis. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 RTFM Orker ikke ... Ok, det står der. Får lese den da. Men det for bli ... i morgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 RTFM Orker ikke ... Ok, det står der. Får lese den da. Men det for bli ... i morgen. He,he...tenk er det noe du ikke får med deg fra starten også da..... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) nevermind.... Endret 13. august 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva er max filstørrelse? Ett av bildene her, er 1,3MB i beste jpeg kvalitet. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 I utgangspunktet ingen begrensning, 1.3MB går fint! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Der var bildene sendt! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har jeg gått glipp av kontonr? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har jeg gått glipp av kontonr? Ikke hørt noe pris eller nummer enda jeg nei... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Nei! En konto er opprettet, men betalingsinfo er foreløbig ikke sendt ut. Fristen for innsending av bilder er i morgen, tenkte betalingsfrist en snau uke etter det, om det er overkommelig? De som er på ferie eller trenger utsettelse av andre grunner skal vi alltids kunne finne en ordning for. PM med kontonummer etc blir sendt ut snarlig (type i morgen). Men bilder er det fint om jeg får om ikke alt for lenge. Jeg ligger litt på etterskudd med utsending av screenshots til gjennomsyn, håper å være ajour i løpet av kvelden. Edit: pris har jeg lagt ut litt info om, Randi. 146 for softcover om jeg husker rett, og 100 ekstra for hard perm. Endret 14. august 2010 av Euklid Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fint, samme for meg hvilken type jeg tar...om du mangler noen på det ene eller andre så kan jeg ta det, om du forstår hva jeg mener..he,he.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 En liten oppdatering: Alle som har sendt bilder skal ha fått tilbakemelding med foreløbig resultat. Mangler bare bilder fra noen få -- og fristen er ennå ikke gått ut. Bra! Betalingsinfo er sendt på PM, betalingsfrist 23. august. Denne er satt så det aller meste er klart før dere trenger å betale, samtidig som jeg gjerne vil ha penger før jeg gir Blurb kredittkortnummeret mitt. En drøy uke etter dette burde jeg ha bøkene. Så sant jeg har overlevd en liten ekspedisjon på Hardangervidda skjer utsendelse plutselig etter dette. Jeg leser korrektur i et par omganger før trykking, men gi meg gjerne et hint om du oppdager noen feil i din tekst. === @Randi: Du er allerede på hardcover-listen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 En liten oppdatering: Alle som har sendt bilder skal ha fått tilbakemelding med foreløbig resultat. Mangler bare bilder fra noen få -- og fristen er ennå ikke gått ut. Bra! Betalingsinfo er sendt på PM, betalingsfrist 23. august. Denne er satt så det aller meste er klart før dere trenger å betale, samtidig som jeg gjerne vil ha penger før jeg gir Blurb kredittkortnummeret mitt. En drøy uke etter dette burde jeg ha bøkene. Så sant jeg har overlevd en liten ekspedisjon på Hardangervidda skjer utsendelse plutselig etter dette. Jeg leser korrektur i et par omganger før trykking, men gi meg gjerne et hint om du oppdager noen feil i din tekst. === @Randi: Du er allerede på hardcover-listen. Alt i orden, har sendt betalig for hardcover nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå