Anders94 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei! Eg har tenkt å kjøpe ratt til min xbox 360. Eg har funnet et ratt, men vet ikkje om det er noe særlig bra. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585800 Har noen erfaring med dette rattet? Viss dere veit om andre ratt så si ifra. maks pris er 1000kr Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 det første rattet fra madcatz var visst en tragedie. men har ingenting å si om dette bortsett fra at det muligens var noe dyrt? ring komplott for en bedre pris. Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Men finst det andre alternativer? Dette var det eneste eg fant og visst det er verdt mindre enn 600kr så veit eg ikkje om det er noe særlig bra kjøp. Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Men finst det andre alternativer? Dette var det eneste eg fant og visst det er verdt mindre enn 600kr så veit eg ikkje om det er noe særlig bra kjøp. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 andre alternativer er microsoft sitt ratt som er brukbart. men da må man kjøpe brukt for det selges ikke mere. eller det beste rattet noensinne til xbox og ps3: fanatec porsche 911 turbo wheel. fanatec.de problemet er prisen. 350 euro + moms når det kommer til Norge Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hvorfor selges ikke MS rattet mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå