phpnuke Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei.. Jeg har 2 "3000 PSI" flasker som er til paintball. Det er ren luft på de, men det jeg lurer på er om det er farlig at disse ligger nedpakket for en stund på et nokså varmt loft. De er ikke tomme, så derfor jeg lurer. Har også en dykkerflaske i kjelleren som er så å si full av luft, det er en jordkjeller. Men er det farlig å la disse flaskene ligge i lengre perioder, eller er det ikke farlig? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Kan du ikke bare legge flaskene i kjelleren også da? De flaskene tåler jo å ha et stort trykk, så det er nok ikke noe problem å lagre disse ei stund. Endret 3. juli 2010 av Gryterett Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg vet at dykkertanken skal trykktestes hvert 2. år. Spesielt de som ikke har vært brukt på lang tid! Men er selv litt usikker på om de 2 luftflaskene til markør skal trykktestes. Kanskje noen andre vet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå