kj_ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) For noen dager siden ble jeg tilsendt vitnemålet mitt i posten (går 2. klasse), og tidligere i år hadde jeg privatisteksamen i kroppsøving. På vitnemålet mitt står kroppsøvingskarakteren fra førsteklasse samt karakteren fra eksamen i år (for tredjeklasse). Rådgiveren min sa, før jeg meldte meg opp, at jeg da kunne velge hvilken karakter jeg ville ha på vitnemålet. Nå står jo begge oppført, som om kroppsøving i førsteklasse var avsluttende. Kan jeg da henvende meg til skolen for å fjerne den karakteren fra førsteklasse, slik at kun privatisteksamen blir stående, eller har jeg blitt feilinformert? Om jeg da har blitt feilinformert, hvorfor vil i så fall ikke karakteren i kroppsøving for 2. klasse bli stående i stedet for førsteklasse? Jeg var jo med i kroppsøving i hele andreklasse, og jeg fikk karakter.? Endret 3. juli 2010 av kimj_ Lenke til kommentar
New_Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Skal kunne ha bare en av dem ja, jeg ville henvendt meg til skolen som du sier, så får du nok fjernet den du ikke vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå