Gå til innhold

BENQ skjerm med PS3/Xbox360 - hvordan fikse lyd?

Anbefalte innlegg

Har ett lite problem. Vurderer å kjøpe meg en Xbox 360 Slim eller Playstation 3 Slim.

Uansett, for at jeg skal kjøpe meg en konsoll må alt annet utstyr jeg har fungere med konsollen.

Jeg kommer til å kjøre 1 stk. BENQ G2420HD skjerm, og dette skal vel fungere relativt greit om man kjører HDMI? Problemet da er, hvordan skal jeg få til lyden? Skjermen har en vanlig lyd utgang på siden, men siden jeg kjører aktive monitorer er jeg avhengig av litt spesielle utganger!

Sample rates: from 32kHz to 96kHz, plus 192kHz playback only to output channels 1/2 and headphones.

Analogue inputs: two, balanced XLR with switchable global +48V phantom power, or unbalanced TS quarter-inch jack instrument, both using mic preamp with up to 66dB gain plus optional 20dB pad, or unbalanced line-level TS jack at fixed -10dBV sensitivity.

Analogue outputs: eight unbalanced TS quarter-inch jacks at -10dBV level (can directly drive up to 7.1 surround), two headphone outputs with individual level controls.

Digital I/O: S/PDIF in and out on phono co-axial and Toslink optical supporting AC3 and DTS formats.

MIDI: In and Out.

Connection to computer: two six-pin Firewire ports.

Frequency response: 20Hz to 40kHz, +0/-1dB.

Signal-to-noise ratio: -104dB

Dynamic range: 108dBA

THD + noise: 0.00281% at 0dBFS.

Dimensions: 9.25 x 7 x 1.9 inches.

Weight: 2.95lbs.

Er det noen mulighet for å koble skjermen eller playstation 3 opp mot lydkortet, så jeg får god lydkvalitet? Hva slags utstyr trenger jeg evt. da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...