Gå til innhold

WoW fryser ingame + disconnecter

Anbefalte innlegg

WoW fryser ingame, og jeg kan løpe rundt mens alle andre står stille!

Og navna til andre spillere ble endret til "Unknown".

Etter litt så disconnecter wow også.

Jeg prøvde å spille på en lvl 1 og da skjedde ikke dette!

Noen som vet årsaken til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve Leatrix eller Vista Anti lagg (hvis du bruker trådløst)

Bruker Leatrix og har bare 70-140 ms på ett 750 kb internett, så tror nok det skal hjelpe.

Ser ikke helt hvordan programvare kan hjelpe på ping. Vil heller tro den kan øke tiden. Forsøkt å kjøre uten Leatrix i en periode?

Hastighet i kpbs har uansett lite å si på ping. Det er to forskjellige ting. Jeg merket ihvertfall ikke noen forskjell i ping da jeg grunnet mindre behov for rask nedlasting endret fra nesten 20 mbps til 3,5 mbps. Har ligget på ca 20 ms hele tiden.

Til trådstarter; Jeg har selv opplevd dette, men det virker som det stort sett skjer når nettet er ustabilt. Nylig hadde jeg ustabilt nett inn til bygget jeg bor i, og da skjedde dette en gang i blant.

Lenke til kommentar

Bruker Leatrix og har bare 70-140 ms på ett 750 kb internett, så tror nok det skal hjelpe.

Ser ikke helt hvordan programvare kan hjelpe på ping. Vil heller tro den kan øke tiden. Forsøkt å kjøre uten Leatrix i en periode?

Hastighet i kpbs har uansett lite å si på ping. Det er to forskjellige ting. Jeg merket ihvertfall ikke noen forskjell i ping da jeg grunnet mindre behov for rask nedlasting endret fra nesten 20 mbps til 3,5 mbps. Har ligget på ca 20 ms hele tiden.

Til trådstarter; Jeg har selv opplevd dette, men det virker som det stort sett skjer når nettet er ustabilt. Nylig hadde jeg ustabilt nett inn til bygget jeg bor i, og da skjedde dette en gang i blant.

leatrix funker glatt det, og det er ikke et program. Det fjerner en sjekk nettverkskortet alltid gjør og øker derfor trafikk hastigheten(dette står godt forklart om du hadde giddet å lest description). Vanlig ping for meg er somregel 40~60ms med leatrix 170+ uten

edit: jeg tviler vel egentlig på at leatrix vil hjelpe TS noe særlig. Virker som problemet ditt kan være addons som noen har sagt før. Det eneste du vil oppnå med leatrix er somregel mindre ping, ikke nødvendigvis mer stable connection.

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

leatrix funker glatt det, og det er ikke et program. Det fjerner en sjekk nettverkskortet alltid gjør og øker derfor trafikk hastigheten(dette står godt forklart om du hadde giddet å lest description). Vanlig ping for meg er somregel 40~60ms med leatrix 170+ uten

edit: jeg tviler vel egentlig på at leatrix vil hjelpe TS noe særlig. Virker som problemet ditt kan være addons som noen har sagt før. Det eneste du vil oppnå med leatrix er somregel mindre ping, ikke nødvendigvis mer stable connection.

jeg har den siste tiden hat nøyaktig det samme problemet som det beskrevet her, men jeg har ingen addons, maskina mi der i mot er 5 år gammel, noen forslag på hva jeg kan gjøre, bytte skjermkort? for jeg blir gal her og pc'n fungerer utmerket til vanlig bruk, det er kun når jeg spiller eller gjør noe annet "krevende" for maskinen problemene oppstår :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...