Gå til innhold

Komaaaan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig talt, du greier å lage et bedre emnefelt enn det der.

Tråden blir bare stengt når det står slike ting der, og det er vel ikke en fordel for noen av oss?

Og egentlig sier du vel selv at begge kortene er dårlige, ergo er ingen av de noe å satse på. Ditto en totalt unødvendig tråd. :wink:

Lenke til kommentar

Var det ikke snakk om noe for noen timer/dager siden som gjaldt "moderering" av forumbrukere utført av andre forumbrukere uten moderator-status?

Trodde den beste måten var å IKKE kommentere noe som helst som hadde med moderering å gjøre, men heller sende en PM til en som faktisk har noe med den saken å gjøre?

thumbsup2.gifDa jeg leste forslaget syntes jeg straks det var en kjempegod idè!thumbsup2.gif

Håper dere andre også faktisk forstår at det er en god idè å la moderatorene moderere.

Lenke til kommentar
Håper dere andre også faktisk forstår at det er en god idè å la moderatorene moderere.

Joda, men ved at andre kommenterer feilen får vedkommende en sjanse til å rette det opp. Og slipper dermed å lage en ny og tilsvarende tråd. I dette tilfellet fikk vi greie på at trådstarter gav blanke i feilen, og det synes jeg det bør reageres forskjellig på sammenlignet med folk som beklager seg og retter opp det de gjør feil.

Lenke til kommentar

Det beste kortet til den prisen er Radeon 9500pro om du finner en butikk som har de inne. Ellers vil jeg annbefale deg å prøve å få fatt i 3-400,- till så kjøper du radeon 9700. Om det ikke er mulig så ville jeg kjøpt Radeon 9500. Om det ikke var mulig så ville jeg kjøpt Geforce4200. Denne er jevngod med Fx5600, bedre vanlig, men dårligere med FSAA og AA aktivert. Pluss at du får kjøpt mange billige 4200 kort nå. Personlig hadde jeg tatt et 128Mb versjn. Så kommer Fx5600 til slutt. Fx5200 er utelukket som nytt grafikkort, om det ikke bare er i en kontorpc da. Du kan se på denne testen.

Og P.S Moderator er varslet, de som ikke klarer å følge reglene hører ikke hjemme her. Jeg håper og tror at du vil få deg en liten ferie.

Lenke til kommentar

Joda, men ved at andre kommenterer feilen får vedkommende en sjanse til å rette det opp. Og slipper dermed å lage en ny og tilsvarende tråd. I dette tilfellet fikk vi greie på at trådstarter gav blanke i feilen, og det synes jeg det bør reageres forskjellig på sammenlignet med folk som beklager seg og retter opp det de gjør feil.

Ok, dette er den 8 posten i denne tråden som handler om emnefeltet, og ikke det som er topic i trådstarters post. Hva er vitsen med at dette blir diskutert i det hele tatt?

Når trådstarter gir blanke etter å ha blitt kommentert for sin post, så bør posten etter min mening enten:

1. død ut. (dvs at ingen svarer på den)

2. stenges av en moderator

Det er forsåvidt hittill to svar i denne tråden som er 100% on topic.

DrErling

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...