fredde Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Slo på pc for et par dager siden og så plutselig at både min cdrw brenner og cd rom ikke lenger var å finne i explorer. De finnes i bios og bios gjenkjenner dem riktig. Har forsøkt å ta dem bort under devices i control panel, men de vil ikke installere seg riktig. Noen som har vært borte i dette tidligere ? Kjører XP Pro... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 vet flere har hatt samme problemet,prøv og ta et søk...vet ikke om det kom frem noe annet en format c: løsning....ble det for min det hvertfall Lenke til kommentar
nextri Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du er nok blitt lurt av myndighetene du også. Vær på vakt alle sammen... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du er nok blitt lurt av myndighetene du også. Vær på vakt alle sammen... Snøsokk --------->nextri Prøv dette http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;320553 og se om det hjelper Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 En kamerat av meg fikk samme problemet. Stasjonene hans kom tilbake når han installerte brenneprogrammet på nytt, i hans tilfelle Easy CD Creator. Håper noe slikt kan hjelpe deg og Lenke til kommentar
fredde Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 thx taz....det gjorde susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå