LasH Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hmm, ok. Takk for svar . Hest er igrunn ikke så viktigt, heller akselerasjon. Men det er vel ikke lett å få bedre akselerasjon uten å øke hestene, eller forbedre forholdet mellom hk og vekt. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 En liten update: Det er vel ca 2-3 uker siden vi kjøpte bil nå. Vi endte opp med en Saab 9-3 Sport 1.8 i 04-modell. Chassiet/karosseriet på bilen er kjørt 180000, men pga motorbytte så er motoren kjørt 80000. Både jeg og min far er veldig fornøyd med bilen. Eneste jeg har å "klage" på er litt knirking/merklige lyder fra AC. Ellers god å kjøre, samt den drar en del bedre en Daewooen . Er et par småting jeg ønsker å gjøre med bilen, f.eks senke den, ettermontere grøftelys og fjerne tilhengerfeste Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Pene biler det der Kunne selv tenkt meg en slik en, men da måtte jeg hatt turbomaskin under huven Har vært med på en prøvetur av en slik bil med 1,8t/2,0t og det er en sprek liten rakker. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Ja, vi såg på en 1.8 T først, men den ble solgt rett forann nesa vår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå