DargarWhiteFang Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei, Er ikke sikker på terminologien til det jeg trenger hjelp med, så forum og goolge søk har fungert dårlig.. men jeg føler meg temmelig sikker på at noen har skrevet om dette før.. Det jeg lurer på er om jeg kan innstallere shareware eller free-ware program som lar meg gjøre følgende: * Bredånd inn på kabel til Ethernet NIC i Win7 PC * Delt internet trådløst ut av WiFi NIC i samme Win7 PC Hadde lyst til å sette opp ett trådløst nettverk hjemme men uten å kjøpe noe ekstra hardware. Trenger bare trådløst når jeg en skjelden gang tar med jobb-bærbar hjem, og hadde vært fint om jeg slapp å plugge ut Ethernet fra min stasjonære. Kabelmodemet mitt har bare en port, ikke kombinert hub/switch som man ofte får. (Jeg har Comcast cable internet i USA for di som lurte.) Takk for svar/linker til guider eller artikkler, eller bare tips om hvilke søke-ord jeg burde bruke.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Du kan sette opp en bro mellom kabel-nettverkstilkoblingen og trådløs-nettverkstilkoblingen i windows. Og så sette opp et ad-hoc nettverk. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 http://www.connectify.me/ er vel programmet du er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå