♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Heisan, jeg spiller spill på pc'n min som aldrig har lagget og burdte ikke lagge men nå etter jeg reformaterte datan så blei den sån. WoW lagger (Spiller ikke, 10 days trial) Gmod lagger. Funker fint når jeg starter spille, men etter 3-6 Minutter begyner det å lagge. Så kanskje etter 5-9 Minutter OM man jeg har flaks slutter det å lagge på 3-5 Minutters tid. Noen som vet åssen jeg kan fikse det? Endret 3. juli 2010 av KK-f Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nyeste drivere? Tempratur på skjermkort? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Du er toppen! Sjekket om vifta hadde slutta å virke og det hadde den Takk for att du sa det med tempraturen Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Du er toppen! Sjekket om vifta hadde slutta å virke og det hadde den Takk for att du sa det med tempraturen Np Bra du fant det ut! Den må ha vært utrolig varm!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå