Eiivindsen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 http://www.elkjop.no/product/data/mus-tastatur/mus/LTMX518V2/logitech-mx518-v2-mus er dette en god spillmus?? jeg skal pille css og crysis jeg har en ny pc: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATL67010R/toshiba-satelite-l670-10r hvordan vil denne funke?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er bilen best grønn eller gul? Det er for det meste smak og behag. MS Intellimouse eller noe sånt er det vel den pr0-ene bruker. Men jeg synes ikke den er noe, og kjenner ingen andre som har den heller. Jeg syntes MX518 var god, bedre enn min nåværende G9. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Razer deathadder er for min del bedre en mx518, føler eg har bedre aim med deathadder og den sitter bedre i handa, minuset i forhold til mx518 slik eg ser det er at deathadder ikke har så mange knapper som mx518. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Her kommer bare alle til å anbefale det de selv har. Man får IKKE bedre aim av å kjøpe razer Deatadder, G5, G9, osv osv enn med MX518. Det er mer en vanesak. Mx518 er en utrolig god mus. jeg har selv prøvd maaange, men jeg sverger til den. Den ligger veldig godt i hånda mi og tåler raske bevegelser og er veldig presis. Det viktigste for en gamer mus for deg er at DU liker den. Den skal passe DIN hånd. Og den burde ha god DPI (ikke alltid det høyeste som er best. Det står sjeldent hvor konstant DPIen er i en beskrivelse). F. eks er Razer deathadder er kjent for å ikke henge med hvis du utsetter den for veldig kjappe ting konstant. Noe jeg selv har erfart. En annen god mus er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494861 Det beste for deg er å dra til elkjøp å teste noen. hvordan de ligger i hånda. Det er nesten det viktigste. De fleste dyrere spillmusene vil gjøre en god jobb. Endret 6. juli 2010 av Caliente 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Her kommer bare alle til å anbefale det de selv har. Man får IKKE bedre aim av å kjøpe razer Deatadder, G5, G9, osv osv enn med MX518. Det er mer en vanesak. Mx518 er en utrolig god mus. jeg har selv prøvd maaange, men jeg sverger til den. Den ligger veldig godt i hånda mi og tåler raske bevegelser og er veldig presis. Det viktigste for en gamer mus for deg er at DU liker den. Den skal passe DIN hånd. Og den burde ha god DPI (ikke alltid det høyeste som er best. Det står sjeldent hvor konstant DPIen er i en beskrivelse). F. eks er Razer deathadder er kjent for å ikke henge med hvis du utsetter den for veldig kjappe ting konstant. Noe jeg selv har erfart. En annen god mus er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494861 Det beste for deg er å dra til elkjøp å teste noen. hvordan de ligger i hånda. Det er nesten det viktigste. De fleste dyrere spillmusene vil gjøre en god jobb. Selv har jeg hatt både razer plasma og Logitech G5 2007 edition, som jeg har eid cali med en rekke ganger, men du burde bare prøvd å få testet noe. PS: Man kan bli pro-gamer med mammas eco-mus også (Ikke tenk koffert!) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har hatt ett par oppigjennom åra jeg også, men må si at jeg sverger til Mx518. Ligger veldig godt i hånda mi, og det er vel noe av det viktigste. 1 Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 pfft Moo. Du tar meg kun public! Men hun har rett. Viktigste er å være vant til musa og at den ligger godt i hånda. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fordi du ikke tør å spille mot meg på match det, eller rettere sagt da ville en hvis fyr du spilte med før. Rage-Quitta tvert! Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Roccat Kone er en meget god mus! Reagerer på hver minste bevegelse, har nokk innstillinger til å passe perfekt til alle, og er meget behagelig å holde, selv i MANGE timer i strekk! (den blir heller ikke klissete eller svett, selv om fingrene dine er det! ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå