Gå til innhold

Er denne datamusa en god spillmus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bilen best grønn eller gul?

Det er for det meste smak og behag. MS Intellimouse eller noe sånt er det vel den pr0-ene bruker.

Men jeg synes ikke den er noe, og kjenner ingen andre som har den heller.

Jeg syntes MX518 var god, bedre enn min nåværende G9.

Lenke til kommentar

Her kommer bare alle til å anbefale det de selv har. Man får IKKE bedre aim av å kjøpe razer Deatadder, G5, G9, osv osv enn med MX518. Det er mer en vanesak.

Mx518 er en utrolig god mus. jeg har selv prøvd maaange, men jeg sverger til den. Den ligger veldig godt i hånda mi og tåler raske bevegelser og er veldig presis.

Det viktigste for en gamer mus for deg er at DU liker den. Den skal passe DIN hånd. Og den burde ha god DPI (ikke alltid det høyeste som er best. Det står sjeldent hvor konstant DPIen er i en beskrivelse). F. eks er Razer deathadder er kjent for å ikke henge med hvis du utsetter den for veldig kjappe ting konstant. Noe jeg selv har erfart.

En annen god mus er denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494861

Det beste for deg er å dra til elkjøp å teste noen. hvordan de ligger i hånda. Det er nesten det viktigste. De fleste dyrere spillmusene vil gjøre en god jobb. :)

Endret av Caliente
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her kommer bare alle til å anbefale det de selv har. Man får IKKE bedre aim av å kjøpe razer Deatadder, G5, G9, osv osv enn med MX518. Det er mer en vanesak.

Mx518 er en utrolig god mus. jeg har selv prøvd maaange, men jeg sverger til den. Den ligger veldig godt i hånda mi og tåler raske bevegelser og er veldig presis.

Det viktigste for en gamer mus for deg er at DU liker den. Den skal passe DIN hånd. Og den burde ha god DPI (ikke alltid det høyeste som er best. Det står sjeldent hvor konstant DPIen er i en beskrivelse). F. eks er Razer deathadder er kjent for å ikke henge med hvis du utsetter den for veldig kjappe ting konstant. Noe jeg selv har erfart.

En annen god mus er denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494861

Det beste for deg er å dra til elkjøp å teste noen. hvordan de ligger i hånda. Det er nesten det viktigste. De fleste dyrere spillmusene vil gjøre en god jobb. :)

Selv har jeg hatt både razer plasma og Logitech G5 2007 edition, som jeg har eid cali med en rekke ganger, men du burde bare prøvd å få testet noe. PS: Man kan bli pro-gamer med mammas eco-mus også (Ikke tenk koffert!)

Lenke til kommentar

Roccat Kone er en meget god mus!

Reagerer på hver minste bevegelse, har nokk innstillinger til å passe perfekt til alle, og er meget behagelig å holde, selv i MANGE timer i strekk!

(den blir heller ikke klissete eller svett, selv om fingrene dine er det! :p)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...