Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Gidder ikke lese gjennom hele tråden, men sangen Time To Say Goodbye er vel ideell ? Husker ikke artist... Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Sarah Brightman - Time To Say Goodbye , det finnes også en versjon hvor hun synger duett med Andrea Bocelli som også er bra. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Vell.. posten er 1 år gammel så de hadde nok avslutting for ei stund siden. Det er gøy med slike SKIKKELIG gamle poster som plutselig dukker opp igjen! ? Tråden ser ut som den ble startet 17 juni 2003, tar jeg feil her? Rett meg gjerne.. Tråden ble startet 17 juni 2003 den, det er bare Thypher pg Osse-Mon som bør se litt bedre etter Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Sangen fra Terminator 1 .. mellow dance ?? husker ikke helt navnet, men den er sørgmodig, og den er kraftig. Mulig den går under: Teme from terminator Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Skrevet: 17 Jun 2003 21:52 Tittel: tristeste sang Jeg skal lage revy, og trenger en skikkelig trist sang til avslutningsnummeret. det er avslutningsrevy til tiende klasse, og det skal være sånn så-trist-å-ikke-gå-i-klasse-lenger nummer. Teksten spiller ingen rolle, jeg skal uansett bruke en instrumental versjon. Noen forslag? _________________ -sIm- Den er nok ikke gammel nei Lenke til kommentar
nextri Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 gå for Peaches med Rosa Helikopter. DEN er sørgelig den.... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Skrevet: 17 Jun 2003 21:52 Tittel: tristeste sang Jeg skal lage revy, og trenger en skikkelig trist sang til avslutningsnummeret. det er avslutningsrevy til tiende klasse, og det skal være sånn så-trist-å-ikke-gå-i-klasse-lenger nummer. Teksten spiller ingen rolle, jeg skal uansett bruke en instrumental versjon. Noen forslag? _________________ -sIm- Den er nok ikke gammel nei som jeg skrev i stad, nei den er ikke gammel, og revyen er i morgen. vi har generalprøve i dag i 5 tida, så jeg begynner å få litt dårlig tid. gå for Peaches med Rosa Helikopter. DEN er sørgelig den.... den er ikke sørgelig, bare tragisk. uansett, jeg tror jeg går for tears in heaven. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Joaqùin Rodrigo - Concerto de Arajunez Passer egentlig ikke til anledningen da, men utrolig bra verk. 12 minutter er vel ikke akkurat passe lengde til en sånn avslutningssang heller. Mark Knopfler & Chet Atkins - Tears Den synes jeg får fram det riktige budskapet på en bra måte, instrumental er den også. Barclay James Harvest - Poor man's moody blues Eric Clapton - Tears in Heaven Elton John - Candle in the wind (teksten passer dårlig til anledning..?) Cat Stevens - Fire and Rain dIRE sTRAITS - Brothers in Arms Og en haug av andre, men det er vel egentlig ikke noe vits i å poste mer iom. at du har bestemt deg. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kent - FF Kate Ryan - Desanchantée For oss fransktalende.. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Metallica - Nothing Else Mathers . Ingen over ingen ved siden. Ellers kan du ta å høre på noen av de eldre balladene til Metallica. The call of the kutu eller åssen det skrives er en fin instrumental sak ta å hør litt på de eldste platene til metallica så finner du mye bra Eric Klapton - Tears in heaven er også en fin låt. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 W.A.S.P - Keep Holding On <- Det er sad det Lenke til kommentar
sete Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kent - FFKate Ryan - Desanchantée For oss fransktalende.. Det inkluderer meg 8) Btw, har de samme sangene selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå