Kel Sha'in Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Mye bra her. Vil også legge til ett par... Helloween - A tale that wasn't right Cat Stevens - The first cut (is the deepest) Björn Afzelius - Ikaros Leann Rimes - How do I live Righteous Brothers - Unchained Melody Stratovarius - Tears of ice Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ingen som har nevnt Johnny Cash da?? Han har jo blant andre "Johnny Cash - Hurt" Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Bare for å få det med: Alle 10. klassinger sluttet skolen i går, så den som spurte har nok ikke bruk for noe svar mer Triste sanger: Dimmu Borgir - Sorgens kammer Burzum - Illa Tidandi Bad Religion - Whisper in time Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Her er noen flere humørspredere: Anathema - A Dying Wish || My Kingdom || Everwake Elend - Weeping Night Eller nye hitliste bandet: Evanescence - My Immortal Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Rosenborg - Goodbye Ola bye-bye Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 En melodi du finner bl.a. på et oppdrag i Homeworld, hvor du skal redde inn noen Cryo Chambers helt på starten. Har også dukket opp på en dokumentar om Scandinavian Star. Husker dessverre ikke komponisten, ei kan jeg si noe om stil. Trist klassisk sak, som jeg tror kunne passet bra, i og med at du uansett skulle ha noe instrumentalt. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg er enig med de fleste som sier at Eric Clapton - Tears In Heaven er den tristeste. Men til dette formål vil jeg si at Karius og Baktus sangen er den som egner seg best. Letet etter triste sanger, men de fleste som er triste går under lovesong kategorien. Det passer ikke helt Kom forresten på en NYDELIG "sang", John williams - Forrest Gump theme. Men den passer vel ikke her.. blæh.. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Coldplay - Trouble Bjørn Eidsvåg - Eg Ser og.. Når ble Bryan Adams - Summer of '69 trist?? Den er jo fart og futt i! Fest musikk spør du meg Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 En melodi du finner bl.a. på et oppdrag i Homeworld, hvor du skal redde inn noen Cryo Chambers helt på starten. Har også dukket opp på en dokumentar om Scandinavian Star. Husker dessverre ikke komponisten, ei kan jeg si noe om stil. Trist klassisk sak, som jeg tror kunne passet bra, i og med at du uansett skulle ha noe instrumentalt. Er det med et kor i den sangen ? isåfall har jeg sangen , den er trist ja Lenke til kommentar
Thypher Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Vell.. posten er 1 år gammel så de hadde nok avslutting for ei stund siden. Men kan jo nevne en sang uansett: Jewel - Adrian Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det er gøy med slike SKIKKELIG gamle poster som plutselig dukker opp igjen! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Vell.. posten er 1 år gammel så de hadde nok avslutting for ei stund siden. Det er gøy med slike SKIKKELIG gamle poster som plutselig dukker opp igjen! ? Tråden ser ut som den ble startet 17 juni 2003, tar jeg feil her? Rett meg gjerne.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det kan jeg bekrefte. Er en ganske ny tråd da ja? Anyways; Bjørn Eidsvåg - Eg Ser og Eric Clapton - Tears in Heaven Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det er dog et poeng at forslag kanskje ikke er så interessante nå lenger, ettersom de fleste har tatt ferie. Skyt meg om jeg tar feil. Kanskje revyen er i kveld? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Aner ikke om dette er en gammel post eller ei, men syntes det var litt merkelig at kjenningsmelodien til hjortejegeren ikke ble nevnt. Heter Cavatina. Den er jo sånn passe trist/kjedelig Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 At ingen har nevnt Bobby Goldsboro - Honey (kjent sang) og hør på teksten! PS. Foolish Games, men det må være 'alternate version' Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Markus Schulz - You wont see me cry Lenke til kommentar
frans Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Deep Purples/Whitesnakes "Mistreated"? Eller Alice Coopers: Schools Out. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Det er dog et poeng at forslag kanskje ikke er så interessante nå lenger, ettersom de fleste har tatt ferie. Skyt meg om jeg tar feil.Kanskje revyen er i kveld? neida, posten er ikke gammel, og revyen er på lørdag. ikke noe for hele skolen, men for en klasse med initiativ. skal jobbe med avslutningsnummeret i dag, er ikke helt sikker på sang enda, men jeg tror jeg går for everybody hurts. tusen takk for mange gode forslag! *skaffe og høre på*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå