Rocket Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Stemmer i med han som sa "stage dolls - hard to say goodbye" den er så lei...den skal spilles i begravelsen min engang i framtiden "stage dolls - sorry (is all i can say)" sang den til en jente, hun fikk øya fulle av tårer, og stemmen brast og han som sa "sonata artica - tallulah" den er og fin, men "sonata artica - replica" er trist så det holder Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Green Day - Good Riddance (time of your life) Passer meget godt til avslutninger... spilte den på vår siste skoledag på ungdomsskolen for nesten 3 år siden det var så trist Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 My Dying Bride må absolutt nevnes når det er snakk om trist musikk. Hvor godt det passer til anledninger som skoleavsluttning er en annen sak. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hva med Guns N' Roses - November Rain ?? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Altså... Sarah Mclachlan - Angel Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jewel - These foolish games Den heter bare foolish Games . trist sang : Sarah Mclachlan - Full Of Grace . Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hva med Guns N' Roses - November Rain ?? Den er da ikke trist? Hvertfall ikke teksten. Rose synger jo "and nothing lasts forever, even cold november rain" (mao blir det fint igjen etter litt motgang). Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Karius og Baktus - Nå er alt blitt leit og trist.... Ingen over, ingen ved siden.... Tror vi har en vinner. Ellers kan vi neve Ain't No Sunshine av Bill Withers eller Led Zeppelin-No Quarter (eller kansnje staiway to heawen?). Eller Orff-O fortuna (men det er vell heller som " å-trist-å-dø nummer"). Eller Tears in Heaven med Eric Clapton. Ok, så var kansje ingen av de speiselt triste da, men jeg prøvde nå? Så kan jeg tipse deg om den beste "Bli-glad-igjenn sang"''en, i tilfelle du trenger det. Det er "Trond Viggo" (Torgersen) med "Det var en gang???!!...Og en??". Så eing, så enig. Kanskje Puff Daddy, eller Sting - Every step you take? Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Eg ser Eg ser at du er trøtt Men eg kan ikkje gå alle skritta for deg Du må gå de sjøl Men eg ve gå de med deg Eg ve gå de med deg Eg ser du har det vondt Men eg kan ikkje grina alle tårene for deg Du må grina de sjøl Men eg ve grina med deg Eg ve grina med deg Eg ser du vil gi opp Men eg kan ikkje leva livet for deg Du må leva det sjøl Men eg ve leva med deg eg ve leva med deg Eg ser at du er redd Men eg kan ikkje gå i døden for deg Du må smake han sjøl Men eg gjer død til liv for deg Eg gjer død til liv for deg Eg har gjort død til liv for deg Bjørn Eidsvåg Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Apocalyptica med Conclusion eller faraway. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hva med Guns N' Roses - November Rain ?? Den er da ikke trist? Hvertfall ikke teksten. Rose synger jo "and nothing lasts forever, even cold november rain" (mao blir det fint igjen etter litt motgang). Joda, men det er stemningen i låten jeg var ute etter.. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Suicidal Tendencies - How will i laugh tomorrow (-if i cant even smile today) eller noe av My Dying Bride , Type o Negative :-D Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jokke - Narkoman Jokke med Tourettes - Bestevenner Jokke med Tourettes - Ingen Har Skylda Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Enig med de som skriver tears in heaven... Et annet forslag: falling (twin peaks låten), men den er jo egentlig bare nydelig... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Holder en tanke på AlphaVille med Forever Young...memories... Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nightwish - Dead boy's poem Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Den fødte sang for en avslutning på en revy! The Dors - The End ---Filmmusikk--- --Apocalypse Now-- The Dors - The End --Pearl Harbor-- Hans Zimmer - Tennesse - ingen tekst, men ufattelig trist likevel Hans Zimmer - Brother - ligner litt på tennesse, men annen scene fra filmen, trist Hans Zimmer - I Will Come Back - har du sett filmen er disse tre serdeles triste --Lord of the Rings-- Enya - The Bridge of Khazad Dum - etter 5 minutter, scenen da Gandalf har falt ut for brua, og alle går ut på det slette fjellet. Forferdelig trist, om man har sett filmen. --Andre-- Mark Knopfler - Finale - Last Exit to Brooklyn - ingen tekst, men trist Theme Braveheart - usedvanlig trist sang, vist du har sett filmen. ------------------- --Andre sanger som ikke er fra filmer-- Stevie Wonder - Redemption Song Cranberries - War Child Jewel - Foolish Games Vamp - Våken Drøm Jeff Buckley - Hallelujah Ben Folds - The Luckiest Christina Aguilera - Beautifull Bruce Springsteen - The River Eric Clapton - Tears in heaven Puff Daddy - I'll Be Missing You (tribute to B.I.G who died much to soon) Metallica - Nothing Else Matters Don McLean - Vincent John Bon Jovi - Dyin' ain't much of a livin' Lisa Ekdahl - Cry Me A river (eller en annen artist med samme sang) R.E.M. - Everybody Hurts Gilbert o'Sullivan - Alone Again Five For Fighting - Superman (it's not easy) Gary Moore - Spanish Guitar Sade - By Your Side Jan Eggum - De Skulle Begrave En Konge Stor De absolutt mest triste sangene jeg vet om er fra filmer, og det har jo endel med sammenhengen i filmen, og jeg blir litt trist av å høre på endel filmmusikk i etterkan av en film. Hans Zimmer gjør en helt vanvittig jobb med musikk til film. Får frem følelser for selv de med ishjerte. Du får høre gjennom sangene så tror jeg du blir trist iallfall. -Chief- Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 SE HER!! JEG HAR EN VINNER TIL DETTE FORMÅL!!! Til dette formål, er det ikke tvil bjelleklang - Bare meg (også kalt "ingen ringer meg" noen ganger) den er en sikker vinner til dette!!! JEG SVERGER!!! Sjekk den ut!! (pm meg hvis du ikke finner den) :wink: Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Soiltude med Black Sabbath. Kun gitar og fløyte. Eg ilge den IAF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 jeg synes et av de første forslagene er det desidert beste - metallica - nothing else matters.. foruten den så har vi ( av metallica ) the outlaw torn simple minds - dont you forget about me ( er litt phet ) men skal jeg si en sang jeg tror passer perfekt til avslutningen.. bryan adams - summer of 69... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå