Rocambole Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kommer på en Fleksnes episode der de henger i en taubane som stopper. De synger "Jo mere vi er sammen" med helt feil tonefall og rytme, slik at inntrykket istedet for oppmuntrende blir deprimerende. Har du noen som er dyktige musikalsk så kan de få til samme effekten med mange andre sanger også. Veldig effektivt når du kjenner igjen melodien som en egentlig glad sang, men likevel føler at den er trist. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Elton John - Candle in the Wind Den er litt trist den og. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen slår eric clapton - if i saw you in heaven. han skrev sangen etter at sønnen falt ut fra verandaen og døde, sier d meste... - Cal Unnskyld. Jeg lider av en trang til å rette på folk. Sangen heter Tears In Heaven. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen slår eric clapton - if i saw you in heaven. han skrev sangen etter at sønnen falt ut fra verandaen og døde, sier d meste... - Cal Unnskyld. Jeg lider av en trang til å rette på folk. Sangen heter Tears In Heaven. Det er hvertfall en vanvittig trist sang! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Fleetwood Mac - Albatross Willie Nelson - Angel Flying Too Close To The Ground John Denver - Leaving On A Jetplane John Williams - Cavatina Janet Jackson - Again Ellers kan vel Air av Bach, Gabriels Obeo og andre begravelses-sanger passe fint til en litt overdrevet avskjed Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Menysangen i FF7. Får meg til å grine hver eneste gang jeg hører den. [/visefølelsermode] Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Leornard Cohen- Waiting for the Miracle er VELDIG trist Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Garth Brooks - To make you feel my love Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 "Rooster" Alice In Chains, som instrumental blir den nok skremmende suicidal Lenke til kommentar
ratata Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Darkthrone - As Flittermice As Satan Spys er en utrolig trist sang. Begynner å grine nesten hver gang jeg hører den. Den er så utroli fin. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Las Ketchup - Asejre albumet Begynner å gråte hver gang jeg hører det, ikke fordi det er trist, men er SÅÅÅ forferdelig vondt å høre på. Gråt seriøst første gang jeg hørte min søster hørte på det ! Metallica - Nothing Else Matters Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Mye gode forslag her, vil tilføye blues , av den rolige typen, høres som regel veldig trist ut... Gary Moore - Still Got The Blues + den sangen fra "The Julekalender", hvor nissene sitter og griner husker ikke navnet på den i farta... Lenke til kommentar
Agger Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hmm, den sangen da "fivel"? i den muse og katte tegnefilmen roter seg bort eller no.. husker ikke hva den heter, eller filmen da det er ages siden jeg har sett den.. Noen som vet? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ser noen allerede har nevnt ham, men Garth Brooks sin Learning To Live Again burde da være rimelig passende. Lykke til med avslutninga! Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Pink Floyd - Another Brick in the Wall (hehe) Et par forslag i ikke prioritert rekkefølge.. Coldplay - the Scientist Eva Cassidy -Fields of Gold Sarah Brightman Ft. Andrea Bocelli - Time To Say Goodbye Counting Crows - Color Blind (fra Cruel intensions) Alphaville - Forever Young (for de som ikke vil slutte i klassen;) ) Bob Dylan - Knockin On Heaven's Door Bobby Vinton - Mr. Lonely Kommer jo an på hva slags stemmning man vil lage.. Dramatisk, trist, dystert, osv.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 georgians.....husker ikke twin peaks team den er nydelig Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hmm, ingen som har foreslått Dire straits - Brothers in armes ?? kunne ikke se den, &eg synes det er en flott sang! La oss få vite hva du velger da Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Eric Clapton - tears in heaven er den tristeste.. har nok noe med personlige grunner å gjøre også da men... Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Stage Dolls - Hard to say goodbye John Mayer - Your body is a wonderland (kanskje noe upassende tekst;)) Within Temptation - Our farewell Vet ikke hvor godt de passer til ditt formål, men du kan høre på de å finne ut selv Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Me first and the Gimme Gimmes - End of the Road ligger på fatwreck.com cover av Boys 2 Men Kommer på nye cden til MFGG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå