Gå til innhold

tristeste sang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En melodi du finner bl.a. på et oppdrag i Homeworld, hvor du skal redde inn noen Cryo Chambers helt på starten. Har også dukket opp på en dokumentar om Scandinavian Star. Husker dessverre ikke komponisten, ei kan jeg si noe om stil. Trist klassisk sak, som jeg tror kunne passet bra, i og med at du uansett skulle ha noe instrumentalt.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med de fleste som sier at Eric Clapton - Tears In Heaven er den tristeste.

Men til dette formål vil jeg si at Karius og Baktus sangen er den som egner seg best.

 

Letet etter triste sanger, men de fleste som er triste går under lovesong kategorien. Det passer ikke helt :grumpy:

 

Kom forresten på en NYDELIG "sang", John williams - Forrest Gump theme. Men den passer vel ikke her.. blæh.. :evil:

Lenke til kommentar
En melodi du finner bl.a. på et oppdrag i Homeworld, hvor du skal redde inn noen Cryo Chambers helt på starten. Har også dukket opp på en dokumentar om Scandinavian Star. Husker dessverre ikke komponisten, ei kan jeg si noe om stil. Trist klassisk sak, som jeg tror kunne passet bra, i og med at du uansett skulle ha noe instrumentalt.

 

Er det med et kor i den sangen ? isåfall har jeg sangen , den er trist ja :cry:

Lenke til kommentar
Det er dog et poeng at forslag kanskje ikke er så interessante nå lenger, ettersom de fleste har tatt ferie. Skyt meg om jeg tar feil.

Kanskje revyen er i kveld?

 

neida, posten er ikke gammel, og revyen er på lørdag. ikke noe for hele skolen, men for en klasse med initiativ. skal jobbe med avslutningsnummeret i dag, er ikke helt sikker på sang enda, men jeg tror jeg går for everybody hurts. tusen takk for mange gode forslag! *skaffe og høre på*.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...