simenn Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg skal lage revy, og trenger en skikkelig trist sang til avslutningsnummeret. det er avslutningsrevy til tiende klasse, og det skal være sånn så-trist-å-ikke-gå-i-klasse-lenger nummer. Teksten spiller ingen rolle, jeg skal uansett bruke en instrumental versjon. Noen forslag? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Metallica - Nothing else mathers? Lenke til kommentar
klure Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Karius og Baktus - Nå er alt blitt leit og trist.... Ingen over, ingen ved siden.... Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Michael Jackson - Heal the world Counting Crows - Raining in Baltimore Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 RadioHead- Paranoid Android Kashmir- Rocket Brothers Lenke til kommentar
opl75 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Matpakka - med Knutsen og Ludviksen. Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Postgirobygget - stygge lille trine (ikke så trist melodi, men teksten er!) Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Dimmu Borgir - sorgens kammer... Må høres! spilles bare av et piano, men sinnsykt som di har fått det til! Dimmu Borgir = norsk satanist band, for di som ikke viste det... Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 everybody hurts-rem ...eller noe Nick Cave Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Don Mclean - vincent Mest triste sangen jeg vet om hvertfall, gråter litt hver gang Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 "Seasons in the sun" må jo passe glimrende. Melodien skulle være lett å spinne en bra tekst rundt også. Eks. http://optik-r.de/4von1/SONGS01/078.HTM Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Karius og Baktus - Nå er alt blitt leit og trist.... Ingen over, ingen ved siden.... Tror vi har en vinner. Ellers kan vi neve Ain't No Sunshine av Bill Withers eller Led Zeppelin-No Quarter (eller kansnje staiway to heawen?). Eller Orff-O fortuna (men det er vell heller som " å-trist-å-dø nummer"). Eller Tears in Heaven med Eric Clapton. Ok, så var kansje ingen av de speiselt triste da, men jeg prøvde nå? Så kan jeg tipse deg om den beste "Bli-glad-igjenn sang"''en, i tilfelle du trenger det. Det er "Trond Viggo" (Torgersen) med "Det var en gang???!!...Og en??". Lenke til kommentar
zTab Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Phil Collins - Another day in paradise.. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 takker... keep em cumin'.. tenkte litt på noe nirvanas something in the way eller no, men nå har jeg en del å gå ut i fra. P@rm@nn: aldri glad igjen. trist for alltid. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Sonata Arctica - Tallulah ? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Burzum - Das einsame Trauern von Frijo Burzum - Illa Tidandi Burzum - Tuistos Heart Triste sanger.. men Karius og Baktus tar kaka Lenke til kommentar
starfish Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Aerosmith - Dream On Led Zeppelin - Babe, I'm Gonna Leave You Disse er også triste. Edit: Guns 'N' Roses - Don't Cry Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen slår eric clapton - if i saw you in heaven. han skrev sangen etter at sønnen falt ut fra verandaen og døde, sier d meste... - Cal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå